Terug naar overzicht
Wij hebben ringen met vingerafdruk van fede di oro, helemaal zelf ontworpenZeer tevreden van! Als je graag een foto wil, stuur gerust een mailtje (sofiedeer@hotmail.com)Groetjes,Sofie
wij hebben ook onze ringen besteld bij Fedi di oro, niet die met vingerafdruk maar ook een eigen ontwerp in samenspraak met Cedric. Ze zijn daar ech supervriendelijk en nemen echt de tijd om samen de ringen te vinden.Komende dinsdag mag ik terug om m'n verlovingsring binnen te brengen, die is nl de basis voor mijn trouwring :-)
wij hebben ook onze ringen besteld bij Fedi di oro, niet die met vingerafdruk maar ook een eigen ontwerp in samenspraak met Cedric.
Ze zijn daar ech supervriendelijk en nemen echt de tijd om samen de ringen te vinden.
Komende dinsdag mag ik terug om m'n verlovingsring binnen te brengen, die is nl de basis voor mijn trouwring :-)
ook wij hebben daar onze ringen besteld en zijn voorlopig ZEER tevreden van !benieuwd naar de zomer, dan krijgen we onze ringen
Waar wordt die vingerafdruk dan gegraveerd? Ik heb op de website gekeken maar zie geen voorbeelden.Hun prijzen vallen op het eerste zicht ook nog goed mee precies?
mercie bruidjes!@sofie ik stuur je woensdag een mailtje, ben benieuwd naar jullie ringen. Woensdag heb ik net iets meer tijd😉Grtjes Sofie
Wij zijn vandaag onze ringen met vingerafdruk gaan ophalen bij fede di oro en ze zijn echt heel mooi. Die vingerafdruk wordt met de hand gegraveerd en het resultaat mag er echt wel wezen!