Terug naar overzicht
Bij mij is het gratis erbij ga eens kijken bij cony in aalter van waar ben he? Het zijn opendeurdagen tot mirgen 5% korting als je koopt en je krijgt bon van 25euro...
Mijn kleed komt van bij E&R in Beringen en daar zit het idd ook in de prijs inbegrepen.
Het hangt af denk ik van winkel tot winkel en van de prijs van het kleed. Veel winkels tellen geen extra kosten voor retouches wanneer het kleed boven een bepaald bedrag is. Ik heb een kleed gepast voor 3900euro. Daar waren de retouches sowieso inbegrepen (mocht ook wel voor de prijs :-D ) Voor goedkopere modellen telden ze dan weer wel extra voor de retouches.Ik heb mijn kleed 1 week geleden in Luik besteld. De winkel heeft nu een speciale promo lopen. Voor iedereen die voor eind van het jaar bestelt wordt het inkorten van het kleed niet geteld (wel andere eventuele aanpassingen) en krijg je 10% korting op alle accessoires en op de kleding van de suite indien ze daar willen kopen.Persoonlijk was ik ook heel tevreden van de manier waarop ze met de bruiden omgaan. Heel intieme sfeer. Ze stellen u op uw gemak etc. Daar moet je ook naar kijken. Ik voelde me in bepaalde winkels helemaal niet comfortabel. Ergens is dat ook van belang.Succes met je kleed in ieder geval!! :-)
Mijn kleed heeft 1350 euro gekost en ik heb toch nog pakweg iets minder dan 200 euro retouches betaald zodus.......Kleed was van Ladybird
Mijn kleed heeft 1350 euro gekost en ik heb toch nog pakweg iets minder dan 200 euro retouches betaald zodus.......
Kleed was van Ladybird
Bedankt voor de reacties! Mijn kleed kost 1360 à 1450 euro... Bij sommige winkels is het inbegrepen, andere niet. Zal inderdaad afhangen van de prijs en de winkel. Groetjes en succes met jullie trouwplanning :)!
Ik moet nog 75 euro bij betalen voor de retouches.