Terug naar overzicht
Ons trouwfeest zit er helaas op. We hebben alles zelf georganiseerd maar zitten nu dus met een hele hoop materiaal dat we niet meer kunnen gebruiken ( of toch niet in die hoeveelheden :) )
- 100 kleine schoolbordjes met knijper ( er staat 'smakelijk' in verschillende talen opgeschreven maar dat kan je er af wassen) Wij hebben deze gebruikt voor op de servetten te spelden : 30 euro
- 1,5 rol witte loper : 10 euro
- 40 theelichthoudertjes in wit glas ( beetje vintage look) : 20 euro
- 10 slippers maat 39 ( voor de high heel rescue-stand : als de dames last krijgen op de dansvloer van hun hakken , kunnen ze slippers lenen aan deze stand) : 15 euro
- 10 jute lopers van 3,60 cm op 30 cm : 30 euro
de jute kan ook nog verknipt worden voor andere doeleinden .
- allerlei decoratie in het thema kermis/fun fair /... : het thema van ons huwelijk
Als je graag meer info hebt of foto's mag je mailen naar: vicky.docx@gmail.com.
Naar mij mag je het eens doormailen als je wil.Van_der_auwera_brenda@hotmail.comDank je wel :-)
Hoi, ik heb je een mailtje gestuurd :)groetjes
Wat is de kleur van de teenslippers?
Heb je ergens foto's?
Hoi Hoi,De witte loper, hoe lang is die ongeveer?? Kan je evt een foto sturen naar mij?lindyvanhees@hotmail.comAlvast bedankt
Naar mij mag je ook foto's sturen: kim@ardj.beBedankt!
Met de loper bedoel ik een tafelloper , niet om op te wandelen :) De teenslippers hebben verschillende kleuren , vnl roos of geel.
Met de loper bedoel ik een tafelloper , niet om op te wandelen :)
De teenslippers hebben verschillende kleuren , vnl roos of geel.
Hey Vicky, wil je mij een fotoke doorsturen van de 100 kleine schoolbordjes met knijper? Met wat heb je er op geschreven (krijt/stift/...)?Lenntje24@outlook.com Alvast bedankt!x
Ik ben ook geïnteresseerd in de foto's @info@mintandmemories.be Met dank, Nele
Hallo, Wil je het ook naar mij doorsturen ? Lijken mij veel leuke dingen :-)Groetjes,Nele