TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marliese
25-7-2015
|
26-11-2014 16:16:27
Hey Liesbet,
Ik had ook zo'n budget voor ogen op voorhand. Ik heb uiteindelijk heel wat kleedjes gepast zonder te weten wat ze kostten. En terwijl ik aan het passen was, hadden mijn mama, mijn getuige en mijn tante al eens naar de prijzen gekeken. Blijkbaar had ik slechts één kleedje uitgekozen dat 1700 euro kostte en daarvan had ik toen al beslist dat het niets voor mij was. Alle andere kleedjes waren onder de 1500 euro. En de retouches worden in de winkel waar ik het mijne gekocht heb voor een standaardbedrag van 125 euro extra gedaan. Het is dus zeker doenbaar om een kleedje te vinden voor die prijs.
Qua winkel zal het een beetje afhangen van de omgeving waar je woont. Ik ben zelf maar in één winkel geweest. Ik heb zelf een klein maatje, maar voor mij was het passen door een misverstand met de afspraak ook geen leuke ervaring. Daardoor hebben ze onderling moeten overleggen, zodat ze mij toch nog konden laten passen. Ik ga je de hele uitleg besparen, maar de verantwoordelijke van de winkel kon er zeker niets aan doen. Anders had ik m'n kleedje daar natuurlijk ook niet gekocht. Ze hebben er echt alles aan gedaan om het mij nog zo aangenaam mogelijk te maken, maar het heeft de ervaring op zich wel wat verpest. Vooral omdat iedereen dan zei dat dit het leukste gedeelte was. Maar bekijk het positief in jouw geval kan het dan enkel maar een meevaller zijn :-). Ik moet ook zeggen, dat gevoel van 'dit is mijn jurk' heb ik totaal niet gehad. Ik heb superlang tussen twee kleedjes getwijfeld, die ik allebei mooi vond. En uiteindelijk datgene gekozen wat er dan voor mij nog iets meer uitsprong. Ik ben ook normaal geen twijfelaar als het op kledij aankomt. Dus dit was een zeer vreemde gewaarwording voor mij. Maar ik heb uiteindelijk dus wel een kleedje gevonden. Ongetwijfeld hangt jouw droomjurk ook ergens in de rekken. En wie weet vind je het wel 100 keer leuker dan je denkt.
|
|
lindsey
20-6-2015
|
27-11-2014 9:31:14
hallo,
Ik heb ook een paar winkels gedaan en vond de prijzen overal nogal overdreven, ik weet niet van waar je bent maar in moeskroen is een winkel Orchidee Nuptiale waar ik direct HET kleed heb gevonden en meer dan betaalbaar (kleed,sluier en verstellingen zal ik 1150 euro betalen) hebben ook grote maten van mij moest het 44 zijn en dit was geen enkel probleem, heel lieve mevrouw ook trouwens ! Veel succes bij de zoektocht en probeer er toch van te genieten , zet je zorgen opzij en laat het op je afkomen , dit komt zeker in orde !!!
|
|
Laarke
28-3-2015
|
27-11-2014 13:31:54
Hoi Liesbet, ik had er ook een beetje schrik voor en had niet echt zoveel zin om in een "echte" bruidswinkel te gaan zoeken naar een kleed. Ik had op internet al veel gezocht en wist wel welke jurk ik wilde maar wist natuurlijk niet of het wel mooi zou zijn bij mij (ik ben ook nogal onzeker). Na een tijdje zag ik een advertentie en ik was verkocht. Het was bij een ervaren naaister thuis die vroeger winkels gehad heeft. Het is wel een eindje rijden van hier (wij wonen in Antwerpen en ik moest naar Jabbeke) en de keuze is helemaal niet zo groot maar ik heb er wel MIJN kleed gevonden voor een prijs VEEL lager dan jouw maximum budget. Ik heb het paskleed gepast en mijn kleed wordt helemaal op maat gemaakt. Ik ben maandag voor de eerste keer gaan passen en het was super. Nog een paar aanpassingen en hij is zoals ik het wou! Als je meer info wil mag je me altijd een berichtje sturen. ;-)
In ieder geval nog veel succes!
|
|
Winnie
5-9-2015
|
28-11-2014 10:37:32
Liesbet, 1 tip: Ga dan NIET naar Youniek in Turnhout want voor dames met een maatje meer zijn ze daar heel grof. De mijne komt van Jagré maar ik heb geen idee of ze daar jurken hebben voor een maatje mee. MAAR ze zijn er super vriendelijk en behulpzaam. Misschien is ff bellen voor je er langs gaat.
|
|
Iris
15-8-2014
|
1-12-2014 21:19:49
Bij Aksana van November Styling kan je ook kleedjes op maat laten maken voor een zeer schappelijke prijs. Zeer vriendelijke dame, staat je bij met goed advies en heeft veel geduld ;-)
|
|
viviane
|
11-12-2014 21:33:12
Scarpellini Oostende. Een droom om daar te passen.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|