Terug naar overzicht
Hallo,Ik ken alleen Hof ten Steen, daar hadden we ons personeelsfeest. Heel lekker en verzorgd, maar ik vond de zaal niet zo gezellig. Ik had een beetje het idee dat we in een omgebouwde stal zaten en het zou goed kunnen dat dat zo was. Maar het deed niet echt gezellig aan.
Dag Annelore,wij doen ons feest ook in De Waterhoek. Hele gezellige zaal, mooie omgeving, lekker eten. Sommigen geven als nadeel bij deze zaal aan dat er meerdere feesten kunnen zijn op hetzelfde moment, maar het complex is ons inziens zo groot dat je daar denk ik niet veel last van zal hebben. Bij Hof ten Steen zijn wij ook gaan kijken, maar dat kwam geweldig duur uit (je betaalt apart huur voor de zaal, en dan moet je nog een traiteur betalen die ook extra hoge prijzen aanrekent omdat hij op verplaatsing is). Het Fijn Genoegen ken ik niet.Misschien kan je ook eens gaan kijken in "De Beekhoeve" in Neerlanden. Dat is één van de zalen van Bart Claes. Over zijn catering hadden wij niets dan positiefs gehoord, en ook de zaal vonden wij heel mooi. Wij hebben hier uiteindelijk niet voor gekozen omdat wij het zaaltje voor de receptie nogal klein vonden voor het aantal receptiegasten dat wij zullen hebben (trouwen in oktober, dus receptie buiten zal dan waarschijnlijk geen optie meer zijn). Ook de feestzaal zelf begint nogal krap te worden vanaf 150 personen. Maar als je met een kleinere groep bent, en de receptie buiten kan houden is dit denk ik wel een fantastische locatie.Hopelijk ben je er iets mee.Nog veel succes met de voorbereidingen!Caroline
wij trouwen op 26 mei 2007 en hebben onze feestzaal in Langdorp bij Aarschot, namelijk Gasthof Tervenne (www.tervenne.be ). We hebben er al heel veel goeie dingen over gehoord! Wij kiezen ook voor een buffetvorm.
Amaai! Veel geluk met de Waterhoek!Wij zijn er niet over te spreken. We hadden ook een zaal geboekt en voorschot betaald. Wat bleek, de zaal was dubbelgeboekt als we de menu gingen bespreken. tof zeg!daar ging onze zaal EN ons feest. Begin maar terug een zaal te zoeken.Boven op het feit dat we ons voorschot nog kwijt waren ook !! waren ze op de koop toe nog onbeschoft en alles behalve klantvriendelijk.Achteraf hebben we van nog een aantal mensen gehoord dat ze eigenlijk niet tevreden waren van de service en het eten en de hygiene. Misschien nog een geluk dat ons feest ergens anders is moeten doorgaan.veel geluk!
Ladies,wij trouwen op 15 december in hof ten steen. De dame van de zaal is een zeer vriendelijke vrouw die alles wilt doen en doet om het ons perfect naar zin te maken. We hebben 1 traiteur gekozen uit de 4,stephane pierre; De dame was zeer vriendelijk en de prijzen vielen zeer goed mee. Ze vragen geen stopselgeld!de zaal kost 1500 euro maar daar komt niks meer bij. Ik weet dat dit veel is maar bijvoorbeeld bij mijn zus was het in la rammee en het koste maar 500euro en daarna hebben we een elektriciteitsrekening gekregen van 2000 euro. Bij hof ten steen zit alles in de basisprijs.Trouwens nog een groot voordeel is dat het een nieuwe zaal is dus niet iedereen is er al heen geweest... De waterhoek ken ik van galabals en daar heb ik geen goede herineringen aan...de derde zaal ken ik niet.Hopelijk geraak je eraan uit..grpatricia