Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring weddingplanner

30-11-2014 17:45:48
Hoi allemaal,

Wie heeft er in het verleden gebruikgemaakt van de diensten van een weddingplanner (of van een soortgelijke dienst )?

Ik zou graag willen weten wat was jullie verwachtingspatroon was, wat betreft de dienst van de consultant en in hoeverre jullie tevreden waren met de geleverde dienst?

Maris

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 697

Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik4-12-2014 15:05:10

Wij trouwen volgend jaar juli en werken samen met La sensa. Wij hebben dit gedaan met de verwachting dat zij ons veel uit handen gaat nemen aangezien wij een werkend gezin met drie kids zijn.
Naar de voorbereidingen momenteel geef zij ons adressen: ik moet dus zelf niet googel'n naar cateraar; muziek; dj; ... maar neem contact op met de mensen zij doorgeeft. Zij vraagt ook offertes op bij bijvoorbeeld de verschillende cateraars..
Zij werkt ons idee van uitnodigingen uit alsook het concept van decoratie en decoreert die dag zelf ook alles.

Zij is er de gehele dag bij en zorgt dat alles vlekkeloos verloopt

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...