Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Familia Nijlen

1-12-2014 20:19:25
beste bruidjes en bruidegommen, onze zaal is geboekt!

Zaal Familia in Nijlen, mooie zaal met alles op en aan maar ik heb een vraagje voor diegene die hun feest hier geven of reeds gegeven hebben.

Welke DJ hebben jullie gebruikt?

Ze raden ons in de zaal zelf, DJ Ronnie Nijs aan maar ik weet niet of dit de juiste keuze is?
Muziek vind ik toch wel 1 van de belangrijkste onderdelen van heel de avond. Ik zou graag ook wat mooie belichting willen en dergelijke.
Kan iemand mij raad geven?

Brenda
10-9-2016
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1382

Sofie
12-6-2015
 Meld misbruik1-12-2014 21:00:11

Wij hebben dezelfde zaal en hebben gekozen voor de DJ die ze aanraden. Hoop dus dat het bij ons de juiste keuze is!
Ik volg in ieder geval toch nog mee 😉

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik1-12-2014 21:08:14

Ja is echt wel een superzaal hé ;-)

Weet jij of ze daar toevallig kandelaars hebben voor op tafel te plaatsen?

Annelies
25-4-2015
 Meld misbruik2-12-2014 13:42:03

Wij hebben ook die zaal geboekt samen met de DJ!

Sofie
12-6-2015
 Meld misbruik2-12-2014 20:24:07

Ik weet dat de tafelverdiering inbegrepen is.. Bij ons is gezegd dat er eventueel een theelichtje voorzien kan worden. Echte kandelaars denk ik niet?

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik2-12-2014 20:46:00

Ja ik heb dat gevraagd in een mail en hij zei dat we dat nog gingen bespreken voor eventuele kandelaars ;-) dus misschien dat dat nog lukt. Hopelijk wel want ik zie dat wel graag :-D

Sofie
12-6-2015
 Meld misbruik2-12-2014 21:03:44

Ik zal mee duimen 😄.. Wij zouden graag fuchsia bloemetjes hebben.. Zal ook eens mailen om te vragen wat de mogelijkheden zijn! ☺️

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik3-12-2014 10:24:25

Ja ik denk wel als je uw wensen doorgeeft dat hij die zo goed mogelijk zal vervullen :-) Want ze zijn daar wel supervriendelijk!

Wil je mij op de hoogte houden hoe het geweest is met de DJ? Of je er tevreden over bent, hoelang het feestje geduurd heeft ;-) En dergelijke..

Sofie
12-6-2015
 Meld misbruik3-12-2014 20:34:31

Zal ik zeker en vast doen! :-)

Annelies
25-4-2015
 Meld misbruik4-12-2014 21:14:18

Ik zou ook graag andere bloemen willen dan de standaard witte die voorzien worden, alsook lampionnen in de bomen buiten. In januari moeten we langs gaan voor de bespreking. :)
Ik hoop ook echt dat de DJ goed zal zijn want dat is toch echt wel belangrijk!

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik6-12-2014 0:23:25

Ik ben benieuwd hoe jou bespreking geweest is! Want ik zou graag bloemen in het lila en wit willen doordat dat mijn kleur thema is ;-)

Anke
13-5-2016
 Meld misbruik13-4-2015 12:30:44

Ook wij hebben deze zaal geboekt :-) maar nog niets beslist over de DJ...

Kandelaars spreken ons ook wel aan, laat je weten of het mogelijk is?

Sofie
9-7-2016
 Meld misbruik13-4-2015 16:24:53

Ik heb gemaild met deze zaak maar tot op heden nog geen antwoord gekregen. Heeft er iemand van jullie toevallig nog een infobrochure met prijzen in? Of kunnen jullie mij een richtprijs geven voor een receptie en wat daar inbegrepen is?

Bedankt!

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik13-4-2015 19:45:44

Hier ook nog niet beslist welke DJ we nemen.. Langs ene kant wil ik wel de huisDJ maar langs de andere kant ook weer niet..
Anke, ik denk dat jij mij eerder in kennis kan stellen aangezien jij eerst trouwt ;-)

Sofie, raar dat je nog geen mail ontvangen hebt want bij mij ging dit wel vrij snel.. Wel een aantal dagen nadat ik mijn mail verstuurd heb maar die hebben het wel zeer druk met hun zaak..
Qua prijzen, hangt dat van vanalles en nog wat af, aantal personen, menukeuze en dergelijke..

Annelies
25-4-2015
 Meld misbruik15-4-2015 20:18:06

Binnen 9 dagen trouwen wij, ik laat het weten hoe de DJ is geweest. :)
Van kandelaars heb ik geen idee of dit kan, bij ons staan er kleine bloemstukjes (wit) met kaarsjes op de tafel.

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik16-4-2015 6:16:43

Super! Ik ben echt benieuwd!!
Wauw bij jou is het echt aan het naderen!!!
Veel plezier gewenst en alvast een dikke proficiat!

Sofie
11-6-2016
 Meld misbruik10-8-2015 13:20:53

Hey,
Ik ben naar een trouw geweest in die zaal in april. Bediening was super! Daar werd echt met de drank gegoten en glazen die er een tijdje stonden en warm geworden waren, werden spontaan meegenomen en vervangen (zonder dit te hoeven vragen).
Het bruidspaar was ook zeer tevreden over de organisatie en het meedenken voor de organisatie van hun feest. Zij hadden een BBQ genomen met uitbreiding van genodigden voor het dessert.
Enig minpunt (vond ik) waren die lelijke paasbloempotjes op tafel (!). Aangezien ik zelf ga trouwen heb ik daar natuurlijk op gelet en vond ik dat een afknapper. Natuurlijk kan je dit vermijden door vooraf de tafelversiering te bespreken dus bruidjes, ik wou je dit maar meegeven aan allen die geen fan zouden zijn van paasbloempjes :-).
Voor de rest géén negatieve punten, supernetjes, veel parking, lekker en personeel super in de weer amai!

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik10-8-2015 23:34:55

Leuk om te horen!! Ik zie er nu al naar uit!
Weet je toevallig welke DJ dat ze genomen hebben? Want ik ben aan het twijfelen om de huisdj te nemen. .

Sofie
12-6-2015
 Meld misbruik19-8-2015 22:15:21

Wij zijn op 12 juni getrouwd en hebben ons feest gegeven in Familia.. Geweldige avond, geweldig personeel, prachtige zaal,... Huisdj was voor ons perfect! Voelde gasten aan en paste zich volledig aan.
Bloemetjes in ons thema, fuschia..

Niets dan lof hier!!

Wim

Meld misbruik12-10-2015 12:45:23

Hoi Brenda,

Indien je nog steeds op zoek bent naar een dj, wil ik me graag voorstellen in een vrijblijvend gesprek.
Heb reeds gedraaid in die zaal, en volgend jaar ben ik er ook geboekt.

Info via 0498/36.34.56 of wimvdantwerp@hotmail.com

Mvg,
Dj WiMiX

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info