Terug naar overzicht
hey bruidjes,
wat ben ik happy zaterdag zijn we bij fede di oro een kijkje gaan nemen en wij waren meteen verkocht na het uittekenen van een ontwerpje met onze vingerafdruk in onze ringen.Voorschot is betaald dus.. dit kan ik ook al van mijn lijstje schrappen.
Nu is het wachten op het resultaat, mijn complimenten aan hun service de ringen worden bij ons thuis afgeleverd en mochten ze niet goed zitten meteen terug mee genomen om aan te passen. na het zien van het ontwerp wisten wij meteen JA deze worden het,ik had net zo een klik zoals bij mijn jurk, wat een leuk gevoel
grtjes sofie
Ooh leuk ;-) Wij hebben 23 december een afspraak. Ik heb al veel goeds over fede di oro gehoord. Wij gaan er zelfs 150km (enkele rit) voor rijden want je zou toch maar 1 keer naar daar moeten gaan. De ringen is toch 1 van de leukste zaken om te kiezen :-)
Super! Hier zou ik ook graag naartoe gaan voor de ringen! En hetzelfde als jou, met de vingerafdruk in de ring ;-)
Wij waren ook super tevreden van FDO! Top service met de levering aan huis. Wij waren er ook speciaal voor gereden vanuit Limburg :-) Wij hebben er ook met vingerafdruk. Besteld in maart en in juli geleverd (we zijn begin oktober getrouwd) dus netjes op tijd!
Blij te horen dat 't zo goed verlopen is!
@ Sofie. Idd ze zijn besteld!Nog is bedankt voor de foto en de info Grtjes Sofie
Hoe ziet zo een ring met een vingerafdruk er dan uit? :-) ben benieuwd!
@sarah op de site van Fede di oro staat 1tje,die van Sofie heb ik mogen bekijken op foto,ze waren prachtig Grjts Sofie
Het is inderdaad wel iets speciaal en persoonlijk! Ik begin er ook over te twijfelen :-D
Zijn er mensen die bereid zijn om een foto van hun ring van fede di oro door te mailen? Stuur mij gerust een prive bericht en dan geef ik mijn mailadres door.Ik heb op hun website gekeken en heb een idee voor een ring dat gebaseerd is op enkele ringen dat ik op hun website gezien heb. Maar hoe gaat dat dan juist? Tekenen ze jouw idee dan uit en kan je dan beslissen om hem zo te laten maken?
Beste,We hadden verschillende idee van trouwringen. En we hadden afgesproken voor elke apart keuze maken voor ringen in map steken. Uiteindelijk was het ééntje zelfde gekozen voor vingerafdruk symbool ringen in elkaar vorm van hartje en 3 diamant (2 wit en 1 zwart diamant voor vrouw en 2 zwart en 1 wit diamant voor man) Mijn toekomst man werd het heel blij dat juist gekozen vooral geen saai man ringen Dus deze ringen moeten we nog verder zoektocht naar het winkels, waar heeft dit wel. Echt uniek ringen! Deze ringen komt het maar in noord Nederland.