Terug naar overzicht
hey Charlotte,om je misschien nog meer aan het twijfelen te brengen, ik heb zelf geen ervaring met volgende weddingplanners maar ik zag onlangs iets voorbijflitsen dat me wel aansprak (wij willen ooit onze geloften eens hernieuwen, en de stijl van deze planner sprak ons ook wel aan). Persoonlijk zou ik zeker iemand contacteren die al rond deze stijl gewerkt heeft om zo die bepaalde (losse) vintage sfeer te creëren die je wenst. https://www.facebook.com/vooraltijdtrouw/photos_stream?... Heel benieuwd wie je uiteindelijk kiest en wat je ervaring zijn ermee. Het volgende feestje organiseer ik NIET volledig zelf.GroetjesEls
Heyla Els, inderdaad, je maakt de keuze nog wat moeilijker :-). Veel is er nog niet te vinden op hun facebook maar ze zijn nog maar net begonnen dus niet abnormaal. De foto's zien er wel heel leuk uit, de stijl die wel mijn voorkeur draagt. Nóg een optie bij. Zal nu wel eens een keuze moeten maken maar om nu met allemaal eerst samen te zitten en een offerte te vragen, dat is nu wel een beetje teveel van het goede. Ik bespreek de mogelijkheden eens met mijn vriend en dan kiezen we er een stuk of 3 uit. Ik laat nog weten wat de uiteindelijke beslissing is! Bedankt alvast.
Charlotte, Ikzelf ben heel tevreden over Lieke. Ik hoop dat je even de tijd neemt om haar website te bekijken. Voor ons heeft ze tot nu toe al schitterende dingen gedaan en kennissen van mij zijn ongelofelijk tevreden over haar diensten.Er is een leuk contact met haar... De moeite waard vind ik... http://www.storiesbymabel.be
Hey Jolien,Bedankt voor je berichtje, dan heb ik er nog eentje bij :-). Er zijn er ondertussen al een paar weggevallen, andere visie en ideeën... Mag ik een persoonlijke vraag stellen? Wat is ongeveer de kostprijs van Lieke als weddingplanner? Daar hoor ik heel weinig van.
Wij hebben La Sensa - Kirsten voor onze trouw van volgend jaar dus met eventuele over prijzen kan je mij altijd contacteren
Beste Kelly, bedankt voor je post, ik heb geprobeerd je een bericht te sturen mr dat lukte niet. Heb je toegevoegd als vriend, misschien werkt dat alleen maar zo dan.