Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp gevraagd voor besluitloze en warhoofdige bruid :-)

3-12-2014 13:39:29
Er zijn al wat berichten gepost over dit onderwerp maar ik zou toch nog wat tips kunnen gebruiken over dit onderwerp. Wij willen ons huwelijksfeest in de zomer van 2016 organiseren in een tent bij mijn ouders thuis. We willen geen kerkdienst of ceremonie, enkel een feest. Ik ben niet goed in feesten organiseren en, eerlijk gezegd, ik doe het ook niet zo graag. Daarom het idee van een weddingplanner... Ik heb enkele via dit forum gevonden en wil graag mensen oproepen om mij hun eventuele ervaring met hen te delen:
- mintandmemories (deze staat al eerste op mijn lijst, daar ze reclame maken voor hun vintage and retro feesten)
- boboda
- absolutely fabulous
- hotel chevalier
- alle gebeure
- la sensa

Ik wil natuurlijk geen offerte vragen bij al deze mensen, een stuk of 3 moet voldoende zijn om een keuze uit te maken.

Willen jullie mij hiermee helpen aub?

Charlotte
23-7-2016
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1163

Els
30-6-2012
 Meld misbruik3-12-2014 15:39:53

hey Charlotte,

om je misschien nog meer aan het twijfelen te brengen, ik heb zelf geen ervaring met volgende weddingplanners maar ik zag onlangs iets voorbijflitsen dat me wel aansprak (wij willen ooit onze geloften eens hernieuwen, en de stijl van deze planner sprak ons ook wel aan). Persoonlijk zou ik zeker iemand contacteren die al rond deze stijl gewerkt heeft om zo die bepaalde (losse) vintage sfeer te creëren die je wenst.

https://www.facebook.com/vooraltijdtrouw/photos_stream?...

Heel benieuwd wie je uiteindelijk kiest en wat je ervaring zijn ermee. Het volgende feestje organiseer ik NIET volledig zelf.

Groetjes
Els

Charlotte
23-7-2016
 Meld misbruik3-12-2014 15:57:00

Heyla Els, inderdaad, je maakt de keuze nog wat moeilijker :-). Veel is er nog niet te vinden op hun facebook maar ze zijn nog maar net begonnen dus niet abnormaal. De foto's zien er wel heel leuk uit, de stijl die wel mijn voorkeur draagt. Nóg een optie bij. Zal nu wel eens een keuze moeten maken maar om nu met allemaal eerst samen te zitten en een offerte te vragen, dat is nu wel een beetje teveel van het goede. Ik bespreek de mogelijkheden eens met mijn vriend en dan kiezen we er een stuk of 3 uit. Ik laat nog weten wat de uiteindelijke beslissing is! Bedankt alvast.

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik3-12-2014 21:47:10

Charlotte,

Ikzelf ben heel tevreden over Lieke. Ik hoop dat je even de tijd neemt om haar website te bekijken. Voor ons heeft ze tot nu toe al schitterende dingen gedaan en kennissen van mij zijn ongelofelijk tevreden over haar diensten.
Er is een leuk contact met haar...
De moeite waard vind ik... http://www.storiesbymabel.be

Charlotte
23-7-2016
 Meld misbruik3-12-2014 23:19:42

Hey Jolien,

Bedankt voor je berichtje, dan heb ik er nog eentje bij :-). Er zijn er ondertussen al een paar weggevallen, andere visie en ideeën... Mag ik een persoonlijke vraag stellen? Wat is ongeveer de kostprijs van Lieke als weddingplanner? Daar hoor ik heel weinig van.

Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik4-12-2014 13:57:35

Wij hebben La Sensa - Kirsten voor onze trouw van volgend jaar dus met eventuele over prijzen kan je mij altijd contacteren

Charlotte
23-7-2016
 Meld misbruik4-12-2014 16:22:52

Beste Kelly, bedankt voor je post, ik heb geprobeerd je een bericht te sturen mr dat lukte niet. Heb je toegevoegd als vriend, misschien werkt dat alleen maar zo dan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...