Terug naar overzicht
ik heb geen ervaring met die outlet, maar je kan misschien ook eens een kijkje nemen bij http://www.bruidsmode.net/ . Zij hebben zowel een bruidswinkel als een outlet in Eindhoven. Voor maximaal 500 euro moet je daar wel iets kunnen vinden. Mijn plan was om naar hen te gaan, maar ik vond net ervoor een andere jurk via particuliere weg. Anders had ik je meer info kunnen geven...
Ik heb ook een bruidsjurk van onder de 500 euro besteld, maar de outletstore die jij aanhaalt, zegt mij niets. Ik kan je daar alvast niet mee helpen.Ik moet ook even bijtreden bij het antwoordje van Nele, want ik ben wel naar de outletstore geweest die zij aanhaalt, maar daar heb je echt niet veel kleedjes onder de 500 euro. De meeste zijn aan 899 geprijst, en je moet toch zeker nog een 150 euro rekenen voor de aanpassingen die ze moeten doen...Succes!
Ik heb ook een bruidsjurk van onder de 500 euro besteld, maar de outletstore die jij aanhaalt, zegt mij niets. Ik kan je daar alvast niet mee helpen.
Ik moet ook even bijtreden bij het antwoordje van Nele, want ik ben wel naar de outletstore geweest die zij aanhaalt, maar daar heb je echt niet veel kleedjes onder de 500 euro. De meeste zijn aan 899 geprijst, en je moet toch zeker nog een 150 euro rekenen voor de aanpassingen die ze moeten doen...
Succes!
Mijn kleed zit onder jouw budget en is helemaal de jurk die ik voor ogen had. Hij is helemaal op maat gemaakt bij een naaister thuis die vroeger verschillende winkels heeft gehad. Ik ben van de provincie Antwerpen en moest er voor naar Jabbeke maar het was de trip echt meer dan waard!! Je hebt niet de keuze van een "echte" bruidswinkel maar ze maakt ook het ontwerp dat jij wil, ook al heeft ze dat niet als model. Mijn eerste pas is een paar weekjes achter de rug en het was super. Je kan er ook op zondag naartoe dus dat is altijd meegenomen als je voltijds werkt.Als je meer info wil, stuur je maar een berichtje. ;-)In ieder geval nog veel succes!