Terug naar overzicht
ik heb geen ervaring met die outlet, maar je kan misschien ook eens een kijkje nemen bij http://www.bruidsmode.net/ . Zij hebben zowel een bruidswinkel als een outlet in Eindhoven. Voor maximaal 500 euro moet je daar wel iets kunnen vinden. Mijn plan was om naar hen te gaan, maar ik vond net ervoor een andere jurk via particuliere weg. Anders had ik je meer info kunnen geven...
Ik heb ook een bruidsjurk van onder de 500 euro besteld, maar de outletstore die jij aanhaalt, zegt mij niets. Ik kan je daar alvast niet mee helpen.Ik moet ook even bijtreden bij het antwoordje van Nele, want ik ben wel naar de outletstore geweest die zij aanhaalt, maar daar heb je echt niet veel kleedjes onder de 500 euro. De meeste zijn aan 899 geprijst, en je moet toch zeker nog een 150 euro rekenen voor de aanpassingen die ze moeten doen...Succes!
Ik heb ook een bruidsjurk van onder de 500 euro besteld, maar de outletstore die jij aanhaalt, zegt mij niets. Ik kan je daar alvast niet mee helpen.
Ik moet ook even bijtreden bij het antwoordje van Nele, want ik ben wel naar de outletstore geweest die zij aanhaalt, maar daar heb je echt niet veel kleedjes onder de 500 euro. De meeste zijn aan 899 geprijst, en je moet toch zeker nog een 150 euro rekenen voor de aanpassingen die ze moeten doen...
Succes!
Mijn kleed zit onder jouw budget en is helemaal de jurk die ik voor ogen had. Hij is helemaal op maat gemaakt bij een naaister thuis die vroeger verschillende winkels heeft gehad. Ik ben van de provincie Antwerpen en moest er voor naar Jabbeke maar het was de trip echt meer dan waard!! Je hebt niet de keuze van een "echte" bruidswinkel maar ze maakt ook het ontwerp dat jij wil, ook al heeft ze dat niet als model. Mijn eerste pas is een paar weekjes achter de rug en het was super. Je kan er ook op zondag naartoe dus dat is altijd meegenomen als je voltijds werkt.Als je meer info wil, stuur je maar een berichtje. ;-)In ieder geval nog veel succes!
Mijn kleed zit onder jouw budget en is helemaal de jurk die ik voor ogen had. Hij is helemaal op maat gemaakt bij een naaister thuis die vroeger verschillende winkels heeft gehad. Ik ben van de provincie Antwerpen en moest er voor naar Jabbeke maar het was de trip echt meer dan waard!! Je hebt niet de keuze van een "echte" bruidswinkel maar ze maakt ook het ontwerp dat jij wil, ook al heeft ze dat niet als model. Mijn eerste pas is een paar weekjes achter de rug en het was super. Je kan er ook op zondag naartoe dus dat is altijd meegenomen als je voltijds werkt.
Als je meer info wil, stuur je maar een berichtje. ;-)
In ieder geval nog veel succes!
Ik denk dat TS Nederlandse is, terwijl de meesten hier Belg zijn met waarschijnlijk weinig ervaring met Nederlandse winkels...
Ja klopt ik ben inderdaad nederlandse.Ik heb inderdaad gekeken om iets zelf laten maken, maar degene welke ik tot nu toe aangeschreven heb hebben mij helaas laten weten dat het voor 1 mei lastig zal worden ivm bestellen van de stof en dan nog het maken etc
Ik ben zaterdag bij YOUNIEKBRUIDSMODE in Turnhout geweest en die hebben een stukje met outlet jurken prijs rond 250eur tot 450eur( collectie 2013/2014 aan -50% ) en ze hadden enorm veel keuze.Zoek hier op het forum maar eens op youniek is echt super, zeker budgetvriendelijk!En ook niet minder van kwaliteit :-)Veel succes!Sara
Kan iemand mij eens contactgegevens, website, ... van die persoon in Jabbeke geven? Ik ga binnekort op zoek naar de jurk en ben wel eens benieuwd.
Hoi Ine,http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/trouwjurk-te-koop-aan-meeneemprijzen-215447810.htmlZo heb ik de naaister in Jabbeke gevonden. Zoals ik al zei: de jurken worden op maat gemaakt dus zijn helemaal nieuw he. ;-) Je kan bij al haar zoekertjes kijken voor nog meer jurken en normaal staat daar ook een gsmnr bij.Laat maar weten of het iets voor jou is. ;-)Groetjes!
Hoi Ine,
http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/trouwjurk-te-koop-aan-meeneemprijzen-215447810.html
Zo heb ik de naaister in Jabbeke gevonden. Zoals ik al zei: de jurken worden op maat gemaakt dus zijn helemaal nieuw he. ;-) Je kan bij al haar zoekertjes kijken voor nog meer jurken en normaal staat daar ook een gsmnr bij.
Laat maar weten of het iets voor jou is. ;-)
Groetjes!