Terug naar overzicht
Perle D'Amour.Wij zijn zelf van regio Brugge en zijn een heel eind gereden om naar Perle D'amour te gaan.Is bij die man thuis en hij heeft zo goed als alle collecties. doordat hij geen kosten meer heeft (vroeger wel, juwelier op de meir) kan hij serieuze kortingen geven.om je een indicatie te geven onze beide ringen samen kosten iets minder dan mijn ring oorspronkelijk op internet (volgens het merk) kost.Fede Di Oro heb ik gemengde reacties over gehoord. Ben er wel zelf niet naar toegegaan. Volgens mij (maar ben dat zeker niet zeker) maken zij meer hun eigen creaties en verkopen geen merken.Wij hebben onze trouwringen gekocht bij Perle D'amour en zijn zeer tevreden. We gaan er zaterdag om! Veel succes met je zoektocht! oja mss een belangrijk detail je moet 4-5 uur reken voor je afspraak bij Perle D'amour aangezien hij er op staat dat je alle collecties ziet zodanig je alle type ringen hebt gezien en overwogen.groetjes Jess
Perle D'Amour.
Wij zijn zelf van regio Brugge en zijn een heel eind gereden om naar Perle D'amour te gaan.
Is bij die man thuis en hij heeft zo goed als alle collecties. doordat hij geen kosten meer heeft (vroeger wel, juwelier op de meir) kan hij serieuze kortingen geven.
om je een indicatie te geven onze beide ringen samen kosten iets minder dan mijn ring oorspronkelijk op internet (volgens het merk) kost.
Fede Di Oro heb ik gemengde reacties over gehoord. Ben er wel zelf niet naar toegegaan. Volgens mij (maar ben dat zeker niet zeker) maken zij meer hun eigen creaties en verkopen geen merken.
Wij hebben onze trouwringen gekocht bij Perle D'amour en zijn zeer tevreden. We gaan er zaterdag om!
Veel succes met je zoektocht!
oja mss een belangrijk detail je moet 4-5 uur reken voor je afspraak bij Perle D'amour aangezien hij er op staat dat je alle collecties ziet zodanig je alle type ringen hebt gezien en overwogen.
groetjes Jess
heel tevreden van Fede di Oro, enorm veel keuzeen als je iets wilt aanpassen aan een ontwerp: geen probleemveel ringen zaten tussen de 900 en 1100 euro per paar...prima service, geen klagen over...greetz,Christ
heel tevreden van Fede di Oro, enorm veel keuze
en als je iets wilt aanpassen aan een ontwerp: geen probleem
veel ringen zaten tussen de 900 en 1100 euro per paar...
prima service, geen klagen over...
greetz,
Christ
Sale here..fede di oro..superveel keuze en alles is mogelijk..ik heb de basis van de ene ring met een accentje van een andere ring met de breedte van nog een andere ring etc :) heel vriendelijk ok en idd mooie prijzen!succes!
Waar is perle d'amour gevestigd?
Hey,Wij waren zeer te vreden over Fede di oro, uurtje gereden maar het was de moeite waard!Wij hebben ook onze ringen zelf samen gesteld, zeer leuk om weten dat je ringen toch wel uniek zijn😄De prijzen variëren en er gaat nog een percent afBij ons kwam het op 1700€ per paar, maar heb er ook gezien van 800€ per paar.Voor ieders wat wils dus.Grtjes Sofie
Fede di Oro!Vriendelijke man, ruime keuze en je kan ook alles aanpassen naar je eigen smaak!