Terug naar overzicht
studiozwaan.be
Beste StefanieProficiat met de trouwplannen. Informeer eens bij Noafilm: www.noafilm.be of Video d'Amour: www.wilmavanhoesel.nl Beide zeer goede videografen waar ik graag mee samenwerk.Vriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Wij zijn ook nog vrij op je datum.Mail gerust je wensen door.http://www.discovideo.be/diensten/videoreportages/ mvg
Hoi Stephanie, wellicht kan ik van dienst zijn?Die datum heb ik nog vrij en een stukje rijden vind ik niet erg.Neem hier even een kijkje: www.olgergrandia.com/wedding.html Je kunt mij mailen via info@olgergrandia.com.Hoor het graag van je.Met vriendelijke groeten,Olger Grandia
Noafilm.be is gewoon geweldig! Super toffe man en super leuk materiaal... Wij kijken uit naar ons huwelijk 15/08 in Olen! ;-)
Hoi, Wij zijn dit jaar getrouwd en wij hadden Freddy van de Cauter , zalige videograaf om mee samen te werken Moest je hem willen contacten , hier heb je zen mail adres freddy.vandecauter@telenet.beHij is echt heel vriendelijk, spontaan en stelt u direct op u gemak Om mee samen te werken, perfect.Hij heeft al genoeg ervaring en heeft echt toffe ideeën .Qua prijs ook heel goed, nog nooit zo'n kleine prijs betaald voor echt een prachtfilmDoe hem zeker eens een mailtje want hij is echt een aanrader !Ik was er echt over in de wolken maar dat zul je wel kunnen lezen :-)Ik deel dit liever met mensen die nog opzoek zijn omdat ik weet hie belangrijk dit is.
Hey Stephanie,Wij hadden de mensen van familything (www.familything.be ).Super content van!! Al veel complimenten gekregen over onze video.Groetjes,Karolien
www.jdes.be Neem gerust een kijkje!Jarne
Aan welke prijzen moet ik mij verwachten!Zoek ook nog voor 06 juni 2015 namiddag
Wow die mannen van Family Thing zijn inderdaad heel sterk. Iets duurder dan ons, maar zij zijn het waard.