Terug naar overzicht
Hallo allemaal,
Heeft er iemand ervaring met het DJ team Up To You?
Het is het DJ team dat door onze zaal (Hof Van Beatrijs) wordt aanbevolen. Ze vragen 750€ voor aanwezigheid van 19u tot einde feest (dus ook muziek op achtergrond tijdens maaltijd en voor d technische kant van speeches/acts/...)
Iemand die dit DJ team kent en er ervaring mee heeft? Een DJ maakt of kraakt immers je hele dansfeest...
Groetjes en bedankt!
Voor die prijs mag je gerust eens prijs vragen bij andere DJ's: je zult een pak goedkoper uitkomen... .Groeten,Thierrywww.trouwfuif.com
discobar van hof van beatrijs moet je sowieso nemen (zal iets van een 250 euro zijn). Er zijn weinig trouwfeest dj's die 500 euro voor een avond vragen, om alleen te draaien, en af en toe de micro aan te geven.
Die van ons was iets van een 400€. Muziek van ceremonie, achtergrond tijdens eten en vollenbak na het eten. Was super! Ik vind 750€ veel...Succes nogGroetjesTanja
Het probleem is dat we voor een externe DJ sowieso 290€ moeten betalen voor de installatie van de zaal...Sites van andere goede DJ's altijd welkom!
Het probleem is dat we voor een externe DJ sowieso 290€ moeten betalen voor de installatie van de zaal...
Sites van andere goede DJ's altijd welkom!
check http://www.djdimilikegreet.com ... is van lier zijn fee + 290 euro en je bent nog steeds goedkoper af dan bij up-to-you.Maar hij is ook gewoon goed, wat belangrijker is dan een paar euros uitsparen.
Dag LB, vanwaar ken jij deze dj?
Ik volg even mee, wij trouwen ook daar en stelde ons daar ook vragen bij ;-)
250/290 euro vragen voor de huur van een vaste zaalinstallatie, dat is eigenlijk een schande. Die zaaluitbater treedt daarmee sterk in het vaarwater van de DJ- en verhuur sector. Externe DJ's zullen er geen reclame voor maken, maar dat beseffen ze vaak niet. Op die manier wordt je ook beknot in je keuze. 750 euro voor het totaalpakket is inderdaad duur. Voor die prijs moeten er toch zeker een indrukwekkende lichtshow staan met moving heads, actieve laser... nevelmachine, en vuurwerk bij de openingsdans. En dan nog.
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587...
Hoi Charlotte, mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Wim Van Denhaute alias Dj WiMiX. Zoals u wel kunt raden is muziek mijn passie en deze wil ik met veel plezier gebruiken om jullie een leuke avond te bezorgen!Steeds bereid voor een kennismakend gesprek! Info: 0498/36.34.56Grtj Wim