Terug naar overzicht
Zeer tevreden over tailormade suits in antwerpen. Maak wel op tijd een afspraak, want ze zitten erg volgeboekt.
Agnello te Sint-Martens-Latem. Superservice!!!!! Zijn ook op zondag open.
Wat is de gemiddelde prijs voor een zelfgemaakt kostuum?
Bij ons draait dat rond de 750€ - hangt er natuurlijk vanaf welke speciallekes je wil. Er zijn ook winkels waar je al een kostuum voor 300€ vindt.
italiaansemaatpakken.be 395 voor een kostuum op maat
Wij zijn bij Café Costume geweest. Voor een tweedelig pak betaal je, afhankelijk van de stof, 790 of 990 EUR. Tel voor een driedelig er nog eens 200 EUR bij.We waren zeer tevreden over de service. De man die ons heeft geholpen, gaf zelf ook advies en tips, want de keuzes die je moet maken zijn niet altijd evident! (binnenvoering, knopen, zoom of niet in de broekspijp, welke type zakken op de vest, hoeveel zakken, ...).
Villa Verdi in Gent (Italiaanse maatpakken) is naar het schijnt een aanrader, wij gaan hier langs gaan. Hier is het 430 euro.
mijn aanstaande gaat zaterdag naar Youniek in Turnhout. Betaal je voor een op maat gemaakt vierdelig pak 399eur! Mooi afgewerkt!
Mijn man had zijn pak gehaald bij Café Costume in Gent, zeer tevreden over de service! Alleen ligt de prijs wel wat hoger dan hetgeen ik hierboven lees...
En iemand ervaring ook met die carbonella?Wat m'n ventje wat tegenhoudt bij cafe costume is dat je het pak niet op voorhand kan zien, tis een beetje een gok hoe het eruit zal zien en hem zal gaan.Ik neem aan dat dat altijd bij pakken op maat is of niet?Bedankt voor de reacties al!
Ik denk dat dat steeds een 'gok' is. Ze hebben altijd de standaardpakken in de standaardkleuren op voorraad. Midden december zou zijn pak klaar moeten zijn. Zal je laten weten of het effectief een groot verschil is met de standaardmaat en kleur :-).
Mijn ventje gaat ook bij Youniek in Turnhout z'n kostuum laten maken.Daar maken ze de kostuums op maat aan zeer schappelijke prijzen.
Mijn ventje heeft zijn kostuum laten maken bij Emperor's Tailor. De kleermaker is tot bij ons thuis gekomen om de maten te nemen en ons te begeleiden bij de keuzes. Mijn ventje is er erg tevreden van
Carbonella zal ik in ieder geval niet aanraden. Ondervestje is 6 weken NA de trouw pas toegekomen. Opvolging ging vlot tot het moment ik de bestelling geplaatst had. Alternatief was er 2 dagen voor de trouw, maar helemaal niet mijn voorkeur.
Ikzelf ging ook bij Café Costume. Je kan er zeer breed gaan in de smaak van je maatpak. Je vindt er al een kostuum op maat vanaf 45 euro. www.cafecostume.com