Terug naar overzicht
Hey Sofie,Ik heb dat programma 'de jurk' gezien en verschot persoonlijk van de prijzen in JPC...Msh eens gaan zien in het Bruidshuis of Linx leuven (ik ben hier zelf geweest en je kunt hier genoeg kleedjes vinden tot 1500). Prijzen van merken zoals Marylise, Linea Raffaelli, Rembo vallen echt mee...
Hey,Dankjewel Dominique!Ik denk dat ik ook een afspraak ga maken in het bruidsparadijs in Merksem of bruidshuis... Iemand ervaringen met bruidsparadijs?
Hoi SofieIk ben bij Cermo geweest in Zoersel en ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Heb gekozen voor een jurk van Rembo Styling, met retouches inbegrepen komt die op 1600 Euro.Ben als een blok gevallen voor de eerste jurk die ik aanhad, dus geen andere winkels bezocht...
Ik vond het Bruidshuis heel oud bollig. Mijn schoonzus is bij het Bruidsparadijs geweest voor haar kleed en was tevreden. Ik heb mijn jurk bij JPC gevonden voor iets meer als 2000€. Ik heb er duurdere aangehad (rosa clara) maar ook goedkopere (rembostyling, ...) Hangt een beetje van het merk af. Je kan wel op voorhand zeggen wat je budget is, dan houden ze daar rekening mee. Wat ik ook een aanrader vond was La Tiara in Antwerpen.
Mijn kleed heb ik gekocht in het Bruidsparadijs en kost net geen €1400. Een echte aanrader vind ik!
Boutique Couture in Sint-Niklaas. Veel keuze en heel betaalbaar heb ik al gezien.
Idd Boutique Couture is super! Ik heb mijn droomkleed daar gevonden voor slechts 800EUR. Heel vriendelijk verkoopstertje en super goede service!
Ben trouwens gisteren toevallig in JPC geweest voor trouwschoenen van Elsa. Daar vroegen ze 275EUR voor de schoen en dezelfde schoen kost bij Boutique couture 190EUR. Van een prijsverschil gesproken :)