TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
19-7-2014
|
10-12-2014 19:36:37
Wij hebben na de openingsdans iedereen op de dansvloer gevraagd. Dan heb ik wel met mijn vader gedanst en mijn man met zijn moeder, maar als je man niet wilt dansen met zijn moeder kan hij dan gewoon van de dansvloer afgaan. Wij hebben dat zo gedaan omdat mijn mama en schoonvader het raar vonden om met elkaar te dansen. :) Zo is niemand tot iets verplicht.
|
|
Sofie
27-6-2015
|
10-12-2014 21:57:26
Hey, Ik en mijn papa dansen op het nummer van heartland I loved her first Naar mijn persoonlijke mening een super mooie tekst. Hier het zelfde probleem met het dansen, mijn gommetje heeft er een hekel aan maar...... Op zo een speciale dag mogen ze toch wel een inspanning leveren, 😄
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
11-12-2014 2:11:59
Lijkt me wat een onvolwassen luxe-probleem, die je aanstaande creëert. Ofwel kun/wil je dansen of wel juist niet. Aangezien je verloofde wel met jou zal dansen, zijn die extra 3 minuten met zijn moeder toch ook mogelijk? Iedereen heeft zijn mening en vrijheid natuurlijk, maar die eindigt wanneer anderen (jijzelf, je vader, zijn moeder, jouw moeder....) hierdoor het slachtoffer worden of eerder gegijzeld worden, en des te meer hij zelf geen verantwoordelijk hierin opneemt door een andere oplossing aan te bieden...jij moet uit wanhoop een oplossing op dit forum zoeken.
|
|
lindsey
20-6-2015
|
11-12-2014 17:13:02
ik dans met mijn papa op het liedje 'at last' van Etta James ;-) veel succes
|
|
sandy
9-5-2015
|
11-12-2014 20:15:35
Ook hier danst de man niet graag. Wij hebben afgesproken met de DJ dat wij eerst alleen dansen en dat hij na +/- 2 min de ouders op de dansvloer vraagt en dan weer +/- 2 min later de rest van het volk op de dansvloer uitnodigt met hun partner. Wie dan wil kan dansen , wie niet wil blijft gewoon zitten. Die totale +/- 6 min zal mijn man alleen met mij dansen. Achteraf zal hij gewoon terug gaan zitten en kan ik als ik wil mijn vader of schoonvader ten dans vragen aangezien die normaal dan toch ook op de dansvloer staan.
groetjes Sandy
|
|
Sanne
18-7-2015
|
12-12-2014 12:59:53
Je kan je openingsdans doen en daarna een speciale vader-dochter dans. Je vriend (dan al man ;-)) gaat naar zijn plaats en je vader en jij krijgen alle aandacht. Je kan een half liedje met je vader dansen en een half liedje met je schoonvader :-) Wij hebben hier nog niets echt over nagedacht, maar ik denk er ook aan om een vader-dochter dans te doen :-)
|
|
Sofie
27-6-2015
|
15-12-2014 21:32:17
@veerle Hey, je had me iets privé gestuurd, maar onhandige Sofie heeft op het verkeerde geduwd 😱 Heb het dus niet kunnen lezen, zou je nog is willen door sturen aub Grtjes Sofie
|
|
Kim
4-10-2014
|
18-12-2014 10:55:55
Je kan ook eerst dansen met je papa en daarna de openingsdans
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|