Terug naar overzicht
Wij voor het dansfeest ... maar alles hangt af van de relatie met je buren :-)
Hey, onze overburen vragen wij op avond feest,zijn oudere mensen en hebben een moes tuintje waar we geregeld iets van krijgen,ze staan ook altijd klaar voor onze 2bengetjes 😃De geburen naast ons vragen we enkel op de receptie,als compensatie.... Ze kunnen heel de dag niet parkeren in ons straat aangezien we 25 meter parkeer plaats nodig hebben. Grtjes Sofie
Wij vragen onze buren enkel voor de receptie! Maar ik denk dat het ook afhankelijk is van de relatie die je hebt met je buren.
wij ook enkel voor de receptie , we hebben goede buren maar je moet ergens de grens trekken vind ik , even getwijfeld om ze ook op het avondfeest te vragen maar ze kennen amper iemand die op ons feest zal aanwezig zijn en wil ook niet dat ze zich verplicht voelen om een hele avond te komen om dan enkel op zichzelf aangewezen te zijn ....
Wij kennen ze nog maar een jaar maar wel vriendelijke mensen wij gaan gewoon i ons straat voor elke deur 2 flesjes cava omdat ik niet weet waar de grens trekken bij buren uitnodigen
wij nodigen enkele buren uit voor het dessert...
Wij vragen onze rechtstreekse buren voor het etentje, aangezien we vorig jaar ook uitgenodigd zijn op het lentefeest van hun dochtertje.
Sommige buren hebben wij uitgenodigd voor de receptie, andere buren hebben we uitgenodigd voor receptie en feest, ze zaten zelfs samen met ons aan tafel... Alles hangt er inderdaad van af hoe jullie band is...