Terug naar overzicht
Ik zou een vliegtuigticket rechtstreeks bij de vliegtuigmaatschappij boeken en niet via één of andere algemene website. Volgens mij vlieg je best over Dubai of Qatar. Misschien eens Emirates checken? Dat is een heel goede maatschappij voor lange afstandsvluchten.
Hoi Kim, mijn ouders zijn vorig jaar drie weken rond getrokken in Sri Lanka. Als je je e-mail adres geeft, stuur ik je hun telefoonnummer en mailadres door. Zij kunnen je ongetwijfeld heel wat tips geven. Gr, Inge
Ik boek al mijn tickets via cheaptickets.nl of be (verschilt soms in prijs!) of via ebookers. Betrouwbaar en beter koop als op de gewone websites
Sri Lanka is een prachtige en zeer veelzijdige bestemming ! Wij hebben er ons in oktober verloofd , dus voor ons blijft dit altijd een (ei)land met bijzondere herinneringen :-) De ideale formule is eerst een rondreis maken met privégids (de gewoonte ginder) en afsluiten met enkele dagen aan de zuid- of westkust , of desnoods een verlenging in de Malediven ! Geniet ervan !
Jeroen, mag ik vragen welke rondreis jullie gemaakt hebben (touroperator en duur enzo) en hoe de ervaring met een privégids was?Momenteel overwegen we om een korte rondreis te doen op Sri Lanka (4-5 dagen) en dan nog een kleine week verlengen in een strandhotel.Informatie (via pm) is steeds welkom!
Dag Tine, wij boekten via Travel Experience (srilankadirect.be), een zeer positieve ervaring ! Wij boekten wel een rondreis van 10 dagen en een kort strandverblijf van 4-5 dagen, maar voor een honeymoon kun je het idd andersom doen. Een korte rondreis volstaat bv al om de "culturele driehoek" en het olifantenweeshuis te bezoeken. Wij hadden veel geluk met onze privégids en hadden de indruk dat deze zorgvuldig worden geselecteerd door Travel Experience. Voor het strand raden we wel eerder de zuidkust aan dan de westkust (mooiere stranden). Sri Lanka is in elk geval een aanrader ! Enjoy !
Onze vliegtickets zijn besteld, we gaan backpacken! We zijn niet voor een strandvakantie... We zien dus wel waar we uitkomen. Enkele dingen die we zeker moeten zien?