Terug naar overzicht
Hoi Karen,ik ben zelf ook van de provincie Antwerpen en vond ook geen "geweldig" kleed voor wat ik er voor wilde betalen.Ik ben uiteindelijk bij een naaister in Jabbeke terechtgekomen. Vroeger had zij bruidswinkels maar nu maakt ze de kleren bij haar thuis. Ik heb dankzij haar dus wel mijn geweldig kleed gevonden voor een heel goedkope prijs.Het is misschien niet in Antwerpen maar echt waar, het is het tripje naar daar waard.Als je meer info wil, laat je het maar weten! ;-)Groetjes
Hoi Karen,
ik ben zelf ook van de provincie Antwerpen en vond ook geen "geweldig" kleed voor wat ik er voor wilde betalen.
Ik ben uiteindelijk bij een naaister in Jabbeke terechtgekomen. Vroeger had zij bruidswinkels maar nu maakt ze de kleren bij haar thuis. Ik heb dankzij haar dus wel mijn geweldig kleed gevonden voor een heel goedkope prijs.
Het is misschien niet in Antwerpen maar echt waar, het is het tripje naar daar waard.
Als je meer info wil, laat je het maar weten! ;-)
Groetjes
Hoi karen Ikzelf ken ook iemand die naaister is en voor vele bruidjes al heeft genaaid . Je moet wel richting nederland maar het is net over de grens indien je haar gegevens wilt laat maar iets weten ...Groetjes
Ik weet niet wat uw budget is maar Youniek in Turnhout is ook een echte aanrader voor een mooi maar betaalbaar kleed!
@melissa: zou jij mij het adres willen geven van die naaister? Heb jij al ervaring met haar?@cindy: ik ga inderdaad binnen een paar dagen eens bellen voor een afspraak bij Youniek want ik heb er al veel goeds over gehoordAlvast bedankt voor jullie hulp
@laarke, zou je me het adres van de naaister in Jabbeke kunnen bezorgen. Had al van een kennis gehoord dat er in Jabbeke iemand was, maar vind niet direct het adres op het www. Alvast bedankt!