Terug naar overzicht
Dag Sarah,Wij trouwen in september en huren een kostuum. De winkel adviseerde om pas vanaf maart te gaan. Vanaf dan zou de nieuwe collectie binnen zijn!
Dag Sarah,
Wij trouwen in september en huren een kostuum. De winkel adviseerde om pas vanaf maart te gaan. Vanaf dan zou de nieuwe collectie binnen zijn!
Wij gaan in februari kijken; omdat we een op maat gemaakt kostuum willen. Dan zijn ook de nieuwe collecties volledig binnen..
hey wij trouwen in juni en mijn gommetje is dit weekend zijn kostuum gaan bestellen,omdat de suite huurt gaan we in maart kijken naar huur kostuums grtjes sofie
hey wij trouwen in juni en mijn gommetje is dit weekend zijn kostuum gaan bestellen,omdat de suite huurt gaan we in maart kijken naar huur kostuums
grtjes sofie
Ok dus ook best een aantal maanden op voorhand zo te horen ;-)
Mijn man gaat in februari ;-) Ik vond dat laat, maar is blijkbaar volkomen normaal voor kostuums...
Hello, 4 maand op voorhand wordt gezegd in bruidswinkels. Het kostuum van mn vriend hebben we op maat laten maken (villa verdi gent) en het duurt 1 maand om deze te fabriceren, dus 4 m is ruim op tijd! Alle zomerstoffen waren zelfs nog niet binnen, wij waren dus een beetje aan de vroege kant 😊 succes!
Merci voor de reacties! :-)