Terug naar overzicht
ik heb een (neutraal) accent in mijn kleed, dus ik heb mijn verloofde opgedragen dat hij naast zwart-wit-grijs 1 accentkleur mocht kiezen, waaraan ik mijn accessoires kan aanpassen... De kleuren zijn dus gekend, maar that's it... alez, voor mijn verloofde toch, hijzelf koos ervoor om me te betrekken bij de keuze van zijn outfit.
Ik heb ook een accent kleur maar dat is de accentkleur voor ook onze gasten. De rest het soort witte kleed heb ik nog eens nagevraagd in de winkel zodat ik weet welk soort hemd erbij past. en men moeder en schoonmoeder waren erbij en zij gaan ook mee met de bruidegom om het op elkaar af te stemmen.
In de meeste bruidswinkels krijg je een stofstaaltje mee waarmee je bijpassende schoenen enz.. kan kiezen. Als je man weet dat je in het wit trouwt, dan is zo'n staaltje geen grote verassing en verklapt het eigenlijk nog niets. Zo kan hij een hemd kiezen dat dicht bij jouw kleur aanhangt. De meeste bruidsjurken zijn gebroken wit van kleur, dus kiest de man het best geen spierwit hemd. Want hierdoor zou uw jurk er vaal kunnen uitzien. Groetjes,Greet
In de meeste bruidswinkels krijg je een stofstaaltje mee waarmee je bijpassende schoenen enz.. kan kiezen. Als je man weet dat je in het wit trouwt, dan is zo'n staaltje geen grote verassing en verklapt het eigenlijk nog niets. Zo kan hij een hemd kiezen dat dicht bij jouw kleur aanhangt.
De meeste bruidsjurken zijn gebroken wit van kleur, dus kiest de man het best geen spierwit hemd. Want hierdoor zou uw jurk er vaal kunnen uitzien.
Groetjes,
Greet
Sommige winkels kan je als bruid en bruidegom gelijk langsgaan, maar dan wel in aparte kamers. Op die manier zijn de verkopers perfect van elkaar op de hoogte. En, kunnen ze het laten matchen zonder dat jou verloofde of jezelf iets weten van elkaar. Wij hebben dit zo gedaan bij Youniek in TurnhoutBij sommige winkels kan je ook als je vooraf belt (bv. als je verloofde onderweg is ernaar) en je dan een foto van je kleed kan opsturen. Op die manier weten zij jou kleed en kunnen ze het kostuum hierop afstemmen.greetz
Bedankt voor de reacties !