Terug naar overzicht
mss is dit een idee:http://www.pinterest.com/pin/506795764292771230/
hey, Wij hebben ook het thema reizen. Wij gaan ook met bagagelabels werken. Wij hebben deze gevonden op internet en dan zelf aangepast. Wij gaan vragen aan iemand van de feestzaal dat ze de bagagelabels willen afgeven aan de genodigden. En wij voorzien aan elke tafel een foto van ons met de naam van het land .
Ik vind de titel 'where in the world are you sitting' super leuk. Bij mijn trouw heeft mijn zus aan de tafel gestaan. Ze had dit zelf voorgesteld. En achteraf een super idee omdat zij (bijna) iedereen kende. Dus mensen moesten niet hun naam opgeven, vaak had zij het al vast van zodra ze haar richting uitkwamen. Ik wou absoluut geen traditioneel ontvangst met bruidspaar en ouders op 1 rij. In dat geval zou je ook aan de ouders kunnen vragen om de labels uit te delen. Zo kunnen zij ook de gasten welkom heten.
Ik vind de titel 'where in the world are you sitting' super leuk.
Bij mijn trouw heeft mijn zus aan de tafel gestaan. Ze had dit zelf voorgesteld. En achteraf een super idee omdat zij (bijna) iedereen kende. Dus mensen moesten niet hun naam opgeven, vaak had zij het al vast van zodra ze haar richting uitkwamen.
Ik wou absoluut geen traditioneel ontvangst met bruidspaar en ouders op 1 rij. In dat geval zou je ook aan de ouders kunnen vragen om de labels uit te delen. Zo kunnen zij ook de gasten welkom heten.