Nu Online
Momenteel zijn er 548 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking

29-1-2007 12:56:07
Hoi allemaal. wij hebben de tafels vastgelegd omdat het anders een soep gaat worden. Maar om de mensen aan die tafel te laten gaan zitten opteren we voor een leuk idee. Wij willen de mensen niet laten afroepen maar hen op een leuke manier hun tafel te laten vinden. Wie heeft een ideetje?
Groetjes Els

Els
9-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 911

Evi

Meld misbruik29-1-2007 13:35:00

Hey,
Wij hebben dit ook gedaan maar wel de mensen laten afroepen.
Je kan bv wanneer de mensen binnenkomen op naam een kaartje klaarleggen met daarop een foto( bv van jullie, een thema die jullie nauw aan het hart ligt) aan de hand van de foto die ze hebben moeten ze hun tafel zoeken. In het midden van de tafel zet je dan de foto. Het is wel leuk als elke tafel zijn eigen foto heeft.
Hoop dat je er iets mee bent
groetjes evi
www.kenny-evi.com

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik29-1-2007 13:43:01

Hi Els,

wij gaan met snoepjes werken. De genodigden krijgen bij het binnenkomen een klein zakje met snoepjes in. Op de tafels staat dan een grote kom met dezelfde snoepjes erin. De tafels zullen dan nog wel worden afgeroepen, maar dan met de snoepjesnamen.

Groetjes,
Véro

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik29-1-2007 13:54:03

Hey,

je kan ook met bloemen of kleuren werken... Iedereen krijgt een bloem of een gekleurd lintje bij binnenkomst en de tafels zijn ook in dezelfde stijl versierd.

Groetjes,
Lieve

Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik29-1-2007 13:54:38

Wij zetten naamkaartjes op de tafels, maar bij het binnenkomen zeggen we wel ongeveer waar hun tafel zich bevindt. wij hebben dat gedaan omdat mijn vriend zijn familie niet met iedereen meer overeen komt.

In het binnenkomen hangt er ook een zaalplan, om het wisselen van plaatsen te voorkomen.

groetjes,

Klaartje
28/7/2007

Sabrina
5-5-2007
 Meld misbruik29-1-2007 20:52:57

Hey,

Wij werken voor onze tafelbenamingen met tekenfilms waar wij met opgegroeid zijn (jaren 80: troetelbeertjes, snorkels, smurfen, de gummieberen,...) En bij het binnenkomen krijgt iedereen een papiertje met de benaming en een afbeelding van deze tekenfilm of serie. Op de tafels gaan dan dezelfde afbeeldingen liggen. Bij het plaats nemen aan tafel worden wel de tafels afgeroepen en welke tekenfilm erbij hoort.

Groetjes

peggy
22-9-2007
 Meld misbruik30-1-2007 11:29:56

hallo els,

Bij mijn zus was het met gekleurde balonnen zo wisten de mensen bij welke kleur ballon ze moesten gaan zitten.Bij de intrede van het bruidspaar in de zaal liet men de balonnen allemaal tegelijk los wat een kleurig zicht was.

groetjes peggy
22/09/2007

evy
19-5-2007
 Meld misbruik30-1-2007 22:42:04

hoi

wij doen onze tafelschikking aan de hand van TV programmas
en dan roepen we niets af maar laten we het deuntje spelen en de kelners begeleiden die mensen dan naar hun juiste tafel.

vele groetjes
evy
19-05-07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...