Terug naar overzicht
Bedoel je met halflang tot aan u schouders of Tot aan u kin of ? Als je echt heel fijn haar hebt dan kan je extensions gebruiken en tegen augustus is u haar sowieso wat langer dus moet normaal lukken ik denk dat je beter voor stijltang krullen kunt kiezen is wat natuurlijker groetjes eline
Het zal er inderdaad vanaf hangen hoe lang halflang is natuurlijk. Als je romantische krullen wil, dan zijn de krullen die ze met een stijltang maken heel mooi. Die geven wat extra volume, en zien er nonchalanter uit dan ingedraaide pijpekrullen. ;)Ikzelf ga vermoedelijk ook voor zo'n kapsel. Mijn haar valt tot net over mijn schouders. Indien nodig, kan de kapper altijd nog met een vals stukje haar werken. Dat is iets wat duidelijk zal worden bij een proefkapsel! :)
Bedankt voor de snelle reacties seg! :-D Echt helemaal fan van 't forum ;-). Ik heb mijn haar sinds augustus 2014 niet meer opnieuw laten knippen en 't komt nu zo tot op mijn schouders ongeveer.Ik heb ook al aan extensions gedacht maar is echt super duur hé ?Waar gaan jullie je haar laten doen ?
Ik ben zelf kapster en ga mijn haar laten doen Door mijn nicht hangt er al vanaf waar je ze koopt binnenkort is het kappersbeurs in maart kan je wel koopjes doen normaal groetjes
je moet niet direct voor extensions gaan denk ik hoor, er zijn ook van die valse haarstukken die gewoon voor de dag zelf gebruikt kunnen worden. Een stuk goedkoper denk ik! ;)Overleg eens met je kapper? Ik laat mijn haar doen door een van men beste vriendinnen die een eigen kapsalon heeft. Haar zaak is niet bij mij in de buurt, dus tijdens het jaar ga ik bij iemand hier in Puurs (ook een top-kapster overigens! :) ) maar voor ons huwelijk wil men vriendin heel graag voor kapsel en make-up zorgen, bij ons thuis. En wie ben ik om zo'n aanbod te weigeren ;)
Valse haarstukken is ook een plan, 'k zal inderdaad eens goed moeten overleggen met een goede kapper hé. Ik ben eigenlijk geen held in naar de kapper gaan :-). Ik ben van regio Mechelen en trouw in Zelem (bij Diest). Weet iemand op één van deze plaatsen een goede kapper ?