Terug naar overzicht
ik volg ;-) + een extra vraag: wat met bretels?
Ik ben zelf geen expert, maar onlangs hebben we het pak van mijn verloofde op maat laten maken en toen viel me het volgende op voor een driedelig pak:- de broek wordt niet gedragen met riem, noch bretels. - pochet is zeker nog gangbaar- manchetknopen ook (je vindt er enorm veel online)
Bedankt, dat van die broek ga ik nog eens verifiëren ...
Hey,Ik heb me door iemand laten vertelde dat het er een beetje van afhangt en dat je ook moet kijken of er riemlussen in je broek zitten, dan kan een riem eventueel wel (velen doen het toch). Maar volgens mijn bron is de etikette bij driedelig idd meestal geen riem, eventueel bretels (niet zichtbaar onder gilet), al is ook dat geen verplichting. Dus niks kan ook. Zal me denk ik laten adviseren in de winkel zelf ;-)
Bedoel natuurlijk 'door iemand laten vertellen' :-)
Een riem wordt enkel gedragen als deze nodig is om de broek op te houden. Als er een riem dient te worden gedragen dan mag hij niet zichtbaar zijn. De vest moet de riem bedekken.Manchetknopen en een pochet zijn zeker nog gangbaar
Zolang het dus maar niet zichtbaar is ... Bedankt !
Dag Jeroen, Ik kan je hierbij aanraden om raad te vragen aan experts. Ikzelf heb dit gedaan bij Café Costume. Zij maken heren bruidskostuums. Op hun aanraden droeg ik ook een riem onder een driedelig pak. www.cafecostume.com