Terug naar overzicht
Hey,wij zijn eerst naar Ava in de boeken gaan kijken om inspiratie op te doen. Verder zijn er verschillende websites van drukkerijen waar je kaarten kunt bekijken. Aan de hand daarvan zijn we beginnen experimenteren en uiteindelijk heeft Michael de uitnodiging ontworpen in Photoshop.Groetjes,Lieve
Hey,Ik heb onze uitnodiging gewoon ontworpen in MSWord. Het is een vrij eenvoudige uitnodiging, met een persoonlijke toets. Het heeft wel iets extra als je die zelf ontworpen hebt. Ik ben gewoon wat beginnen proberen en zo ben ik tot het uiteindelijke resultaat gekomen. Ik kan die op mijn werk afdrukken, daar hebben we nogal goeie printers van hoge kwaliteit. Dat kost maar € 0,12 per uitnodiging. Een hele besparing, dus.Veel succes met de voorbereidingen!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Je kan misschien eens surfen naar www.poobies.com Heel mooi, ook voor geboortekaartjes trouwens.groetjes,Jasmijn
hey Jessie,Wij hebben op de voorkant een foto gezet in sepia en dan binnenin een tekstje bedacht dat met onze ontmoeting te maken heeft. In ava winkel zijn we dan gepast papier gaan kiezen. prijskaartje 60 uitnodigingen:31 € groetjes Evy
Ik ben momenteel druk bezig met onze uitnodigingen in elkaar te steken. Heb gewoon heel veel verschillende dingen geprobeerd, dingen samengenomen... en zo is er dan eentje uitgekomen dat we allebei wel goed vonden. Wij hebben er 110 nodig en heb hiervoor 90 euro aan materiaal betaald (papier + enveloppen), dus denk wel dat dit vrij goedkoop is. Ik moet ook wel zeggen dat je er toch redelijk wat tijd moet voor maken...Groetjes