Terug naar overzicht
Hoi dames,
Kan iemand aan kapper/kapster aanraden + iemand voor bruidsmake-up? (als de 2 in 1 persoon gecombineerd zijn, lijkt me dat helemaal geweldig :) Nog meer fijn zou het zijn als deze persoon aan huis kon komen maar dat is een must)
Woonplaats is Zemst, dus ik zoek in groot regio Zemst naar aanraders (Mechelen, Vilvoorde, Zemst,...)
Dankjulliewel!
Mijn toetsenbord hapert beetje -> geen must dus dat persoon aan huis komt :)
Hallo Anouck!Je kan misschien eens contact opnemen met Dorina Wildemeersch (Dorina.Wildemeersch@xploregroup.be)Zij is van Duffel en is heel goed in haar en make-up.Groetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttps://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
Hey Annelies,Dankjewel!!Heb haar eens proberen googelen en vond niet meteen website ofzo.. wel haar pinterest account die er alvast veelbelovend uitziet! :) Ik heb haar mailtje gestuurd, hopelijk wordt dit iets!Groetjes,Annouck
Hey Annelies,
Dankjewel!!
Heb haar eens proberen googelen en vond niet meteen website ofzo.. wel haar pinterest account die er alvast veelbelovend uitziet! :) Ik heb haar mailtje gestuurd, hopelijk wordt dit iets!
Groetjes,
Annouck
Hallo Annelies, ik ben een Hair- & make-up artist van regio Zaventem en kom altijd aan huis bij mijn bruidjes voor zowel de proef als op D-day. Misshien best even je trouwdatum vermelden, dan weet ik of ik al gereserveerd ben.Voor een vrijblijvende offerte kan je me altijd een berichtjes sturen als je wil.op mijn accountpage kan je verschillende voorbeelden vinden van gedane bruidjes alsook op pinteres onder mijn naar Annie De Brue vind je ook heel wat voorbeelden van kapsels.groetjesAnnie
Hallo Annouck, Misschien kan ik je wel helpen, doe reeds 25 jaar bruidjes aan huis en ook make-up, met MAC producten.Kijk eens voor meer info op www.michelsas.be met creatieve groeten, Michel