Terug naar overzicht
Hey Charlotte,Wij trouwen ook in het Fonteinhof, Hilde heeft ons ook Jeurissen aangeraden... Wij hebben ook contact opgenomen met Carpé Diem, want hierover had ik toch ook goede reacties gelezen. Ik denk dat ze qua prijs wel hetzelfde zitten.Op het forum heb ik nog niks slechts gelezen over Jeurissen geloof ik... Nemen jullie een buffet of niet? Bij een buffet kan ik me moeilijk inbeelden dat er te weinig zou zijn bijvoorbeeld :)
Hallo Elke! Tja, je begint al snel te twijfelen aan alles omdat je het gewoon goed wilt:-) Ik had bij Hilde en Jeurissen een goed gevoel maar het was owv de ervaring van iemand dat ik begon te twijfelen. Wij gaan in alle geval wel voor een menu aan tafel en geen buffet omdat ik geen rond geloop wil. Maar ik denk en hoop dat het eten wel sowieso goed is. Groetjes en succes
Wij zijn recent naar een trouwfeest in het fonteinhof geweest. Het koppel had gekozen voor een menu aan tafel via Carpe Diem. Er was niets op aan te merken. We hebben heel lekker gegeten. Bedieing ging ook zeer vlot. Met Jeurissen geen ervaring.
Bedankt An voor je reactie! Mss toch ook eens mijn licht opsteken bij Carpe Diem!
Ik heb al bij beide samengewerktCarpe Diem tweemaal voor de babyborrels van de dochters en jeurissen voor de communie van de oudste zoon. Deze drie feesten gingen allemaal in het Fonteinhof door.Wij zouden geen seconden twijfelen en opnieuw met Jeurissen in zee gaan voor ons huwelijk maar spijtig genoeg zijn ze dan net in verlof.Onze mening was dat Jeurissen prijs kwaliteit zeer sterk was en net iets goedkoper als Carpe Diem. Op eten en bediening niets aan te merken (wij hadden luxe bbq op de communie)Carpe Diem hun hapjes en gerechten zijn fantastisch - niets op aan te merken. Maar zij konden ons nooit een offerte voorzien inclusief bediening en wij zijn bij beide babyborrels voor een verrassing komen te staan naar de prijs van de bediening die erbij kwam ... dit vonden wij hun enige nadeel.Bij de trouw hebben wij via de weddingplanner een cateraar gevonden die een offerte voorziet incl bediening tot 02.00 u dit maakt het eindtotaal toch beter in te schatten.Groetjes
Dag Elke, ik heb ervaring met zowel Jeurissen als Carpe Diem en ik kan je verzekeren dat Jeurissen zeer goed is en ook veel geeft! Carpe Diem is ook goed maar de porties zijn kleiner.