Terug naar overzicht
Hallo Liesbeth, ik heb dit weekend de kledij voor onze bruidskindjes gekocht.Deze komen van c&a, van de communie collectie, mooie dingen, en niet duur.Er waren ook voor jongens heel mooie dingen.Hangt er natuurlijk vanaf wat je zoekt...Veel succes!
In antwerpen offerandestraat of zo iets
Ik heb voor mijn dochters bij jbc kleedjes gekocht van de communiecollectie
durven jullie zo ver op voorhand kopen?
Ik heb ze dit weekend gekocht om in juni aan te doen. Ze zijn nu nog een beetje te lang maar tegen dan gaan ze juist goed zijn.
Kindjes zijn nu 2 en 5, ik vermoed niet dat ze op 4 maanden tijd nog zo veel gaan groeien.Ik zou hun kleertjes kunnen huren waar ook de mannen van de suite hun kostuums gaan huren, maar dat kost al 70 euro per kindje. Ik denk dat ik voor die prijs wel zelf een mooi kostuum kan kopen. Het zou echt wel zo een kostuum moeten zijn zoals bij de mannen en liefst nog met ondervest. Vorige week nog naar JBC geweest en heb daar denk ik zoiets niet zien hangen, of heb ik daar overgekeken?
Bij JBC heb ik dat toch nog niet zien hangen. Online bij C&A heb ik dat wel al zien staan.
ik wil mijn jongens wel geen echt kostuum aandoen gewoon iets leuks gekleed ☺
Ik denk da je in de offerandestraat voor 20 euro al gesteld bent hier stond dat ergens ook op de forum groetjes
Wij trouwen in Maart en hebben een paar weken geleden ook de outfits gaan kopen voor de kindjes. 3 jongens (2 van 4 jaar en 1 van 2jaar) en 1 meisje van 7jaar. De bovenkledij komt van de H&M voor de jongens, hun broek hebben we in de hema gevonden. En voor het meisje komt haar kleedje uit Bel&Bo en het vestje uit de C&A. Het was ideaal nu met de feestdagen om iets te vinden. Succes!