Terug naar overzicht
Dag Tanja,Ik denk dat ze in alle winkels ook wel goedkopere kleedjes hebben... Afgelopen weekend liep in nog langs Robel Roeselare en daar zag ik in de etalage een kleedje van rond de 300 euro....Succes alvast met jouw zoektocht en de verdere voorbereidingen!Greetz,Christ
Dag Tanja,
Ik denk dat ze in alle winkels ook wel goedkopere kleedjes hebben... Afgelopen weekend liep in nog langs Robel Roeselare en daar zag ik in de etalage een kleedje van rond de 300 euro....
Succes alvast met jouw zoektocht en de verdere voorbereidingen!
Greetz,
Christ
Couture Rachel in Temse, heel leuke jurken en ook heel betaalbaar. Ik had een idee over mijn droomjurk maar ik vreesde dat hij niet in m'n budget zou passen en ik heb dé jurk gevonden, nog net binnen mijn budget dus absolute aanrader!En Couture Boutique in Sint-Niklaas heeft absoluut ook heel mooie en betaalbare jurken.Veel succes met je zoektocht!
Ik ben onlangs in La Sposa Outlet geweest in Beveren-Leie en daar had ik twee kleedjes gepast van € 300, originele prijs was boven de duizend euro. Ze hadden redelijk veel kleedjes hangen, vond ik.
super bedankt iedereen al voor de tips
Afhankelijk van je wensen kan ik
Bruidsmode youniek heeft vast ook wel kleedjes rond dat budget denk iksucces met je zoektocht
Als je, zoals ik, geen "wit" trouwkleed van een écht trouwmerk wil maar een gekleurd, raad ik je Anne-Sophie Smartshopping aan. Er is o.a. in Sint-Martens-Latem een vestiging. Heel vriendelijke madam daar en ze laat je ook vrij de keuze zonder zich op te dringen. Ik heb daar mijn kleedje en schoenen gevonden voor 150euro, dus niet echt duur hé. Succes nog met je zoektocht.
Als je, zoals ik, geen "wit" trouwkleed van een écht trouwmerk wil maar een gekleurd, raad ik je Anne-Sophie Smartshopping aan. Er is o.a. in Sint-Martens-Latem een vestiging. Heel vriendelijke madam daar en ze laat je ook vrij de keuze zonder zich op te dringen. Ik heb daar mijn kleedje en schoenen gevonden voor 150euro, dus niet echt duur hé.
Succes nog met je zoektocht.
dag anneleen oo super hebben ze daar dan echte bruidsjurken ook ofzo want ik heb al gehoord dat ze daar alleen gewone kleedjes hebben maar niet iets echt typisch huwelijk en voor iemand die niet de ideale maten geeft??ikzelf heb maatje 42_44 dus daarom bedankt alvast om te reageren grtjs tanja
@tanja: je moet gewoon eens gaan kijken. Ik heb maat 38, voor de andere maten weet ik het niet zo goed. Ik ben daar ook gewoon binnengestapt met het idee dat ik daar niets zou vinden, maar het eerste kleedje dat ik vasthad is het uiteindelijk geworden. Het is een kleedje in een fel kleurtje in verschillende laagjes en het laatste laagje is voile. (is toch een beetje feestelijk hé) Het is natuurlijk ook wel allemaal een persoonlijke smaak. Er waren, begin december, veel kleedjes met parels, maar ik heb eentje gevonden met minder parels. (die parels zijn niet echt mijn ding) K vind het wel tof dat de kleedjes in de winkel per kleur hangen. Je kan ze ook terugvinden op het internet en facebook.Succes nog
@tanja: je moet gewoon eens gaan kijken. Ik heb maat 38, voor de andere maten weet ik het niet zo goed. Ik ben daar ook gewoon binnengestapt met het idee dat ik daar niets zou vinden, maar het eerste kleedje dat ik vasthad is het uiteindelijk geworden.
Het is een kleedje in een fel kleurtje in verschillende laagjes en het laatste laagje is voile. (is toch een beetje feestelijk hé) Het is natuurlijk ook wel allemaal een persoonlijke smaak. Er waren, begin december, veel kleedjes met parels, maar ik heb eentje gevonden met minder parels. (die parels zijn niet echt mijn ding) K vind het wel tof dat de kleedjes in de winkel per kleur hangen. Je kan ze ook terugvinden op het internet en facebook.
Succes nog
Boutique couture in St-niklaas is absoluut een aanrader. Ruime keuze en een ongeloofelijke vriendelijjke verkoopster. Heel flexibel en betaalbaar!Succes!