Terug naar overzicht
Er wordt altijd gezegd een 10% en door de jaren heen met alles wat ik hier gelezen heb, klopt dit in grote lijnen wel. Ik zou zelf geen gasten bij uitnodigen om van dit prijsverschil te genieten. Je hebt je lijst gemaakt op basis van wie je er graag bij wil.
Bij ons waren dit 2 koppel op 61 koppels
Hey Jolien, hebben jullie save-the-date kaartjes ofzo gestuurd of gaan jullie dit sturen? Dan heb je natuurlijk ook al minder afbellers omdat de mensen de datum vroeger in hun agenda vastleggen...Groetjesx
Wij hebben save the date gestuurd... :-)
MAAR mijn verloofde zijn familie is van Nederland en de familie van mijn schhonmoeder van Oost-Vlaanderen. Dus weet niet goed wat ik hen moet denken...
Bij ons waren er de laatste week een paar die nog afbelden (topsporter die plots moest opdraven voor wedstrijd, een nicht die in het ziekenhuis belandde en normaal chauffeur zou zijn voor tante en nonkel die uit het buitenland moesten komen, en dan misschien nog iemand...). Denk dat er misschien vier of vijf van de +/- 100 afgezegd hadden. Langs de andere kant waren er misschien ook nog wel twee of drie die aanvankelijk zeiden dat ze niet konden die dan toch nog bevestigden (omdat ze toch op tijd terug waren van reis, alsnog babysit vonden o.i.d...) Dus bij ons was er niet heel veel verschil tussen aantal genodigden en aantal dat uiteindelijk kwam.