Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Afbellers voor het huwelijksfeest

7-1-2015 16:02:46
Het is misschien een gekke vraag, maar hadden jullie veel 'afbellers' voor het feest?
Wij hebben op dit moment 141 genodigden, maar onze zaal wordt een stuk goedkoper vanaf het moment dat we aan 150 gasten zitten.
Het is een prijsverschil van bijna €8 per persoon. Dat is al een serieus bedrag.
Natuurlijk als er 20 personen afbellen zitten we sowieso goedkoper...
Mijn vraag: hoeveel personen hebben er bij jullie afgebeld?

Jolien
15-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1264

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-1-2015 16:51:29

Er wordt altijd gezegd een 10% en door de jaren heen met alles wat ik hier gelezen heb, klopt dit in grote lijnen wel. Ik zou zelf geen gasten bij uitnodigen om van dit prijsverschil te genieten. Je hebt je lijst gemaakt op basis van wie je er graag bij wil.

Valerie
25-11-2017
 Meld misbruik7-1-2015 18:58:49

Bij ons waren dit 2 koppel op 61 koppels

Lenntje
6-6-2015
 Meld misbruik7-1-2015 19:36:39

Hey Jolien, hebben jullie save-the-date kaartjes ofzo gestuurd of gaan jullie dit sturen? Dan heb je natuurlijk ook al minder afbellers omdat de mensen de datum vroeger in hun agenda vastleggen...

Groetjes
x

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik7-1-2015 20:15:23

Wij hebben save the date gestuurd... :-)

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik7-1-2015 20:39:54

MAAR mijn verloofde zijn familie is van Nederland en de familie van mijn schhonmoeder van Oost-Vlaanderen. Dus weet niet goed wat ik hen moet denken...

mona
27-7-2013
 Meld misbruik8-1-2015 10:55:03

Bij ons waren er de laatste week een paar die nog afbelden (topsporter die plots moest opdraven voor wedstrijd, een nicht die in het ziekenhuis belandde en normaal chauffeur zou zijn voor tante en nonkel die uit het buitenland moesten komen, en dan misschien nog iemand...). Denk dat er misschien vier of vijf van de +/- 100 afgezegd hadden. Langs de andere kant waren er misschien ook nog wel twee of drie die aanvankelijk zeiden dat ze niet konden die dan toch nog bevestigden (omdat ze toch op tijd terug waren van reis, alsnog babysit vonden o.i.d...) Dus bij ons was er niet heel veel verschil tussen aantal genodigden en aantal dat uiteindelijk kwam.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...