Terug naar overzicht
Beste Kim,Ik kan jullie zeker helpen met de voorbereiding van jullie alternatieve viering. Kijk gerust even op mijn site voor meer info of maak een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Groetjes,EllenBoboda Weddings & Eventswww.boboda.be
Hoi Kim,Wij gaan een viering doen met huis van de mens. We hebben al een verkennend/vrijblijvend gesprek gehad en zijn helemaal overtuigd. Is heel persoonlijk en alles is mogelijk. En nog beter... is gratis.Veel plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk.GroetjesLindy
Onze ceremonie was ook geregeld door huis van de mens. Super tevreden!
Rent a Priest brengt een soort niet officiële priester met christelijk religieuze viering. Huis van de Mens is humanistische organisatie, er is geen religieuze dimensie. Het blijft me uit de vele blogjes verbazen dat mensen geen uitgesproken keuze hebben en al die verschillende mogelijkheden telkens afwegen. Agnostisch theisme...
HoiIn Limburg heb je ook nog de vliegende pastoors. Dit zijn twee acteurs die de dienst ludiek begeleiden. Wel vrij prijzig..
Wij hebben ook gekozen voor de vliegende pastoors. We hebben daar al enorm goeie reacties van gelezen en gezien ze de nodige humor bijbrengen (gradatie humor kan bruidspaar op voorhand zelf bepalen), is de toon voor de rest van de dag reeds gezet denk ik.We hebben alleszins al enorm veel plezier gehad bij ons eerste kennismakingsgesprek.
Wij hebben ook gekozen voor de vliegende pastoors. We hebben daar al enorm goeie reacties van gelezen en gezien ze de nodige humor bijbrengen (gradatie humor kan bruidspaar op voorhand zelf bepalen), is de toon voor de rest van de dag reeds gezet denk ik.
We hebben alleszins al enorm veel plezier gehad bij ons eerste kennismakingsgesprek.