Terug naar overzicht
Ik kwam net ook op de site, ben jij er inmiddels al geweest Carla?Groetjes
Nee, ik ben er niet geweest. Ik vertrouw het niet echt dus ik ga er niets kopen.
Hallo dames... Ik heb er mijn kleed gekocht.. Ben zeer tevreden van de service..niet opdringerig, het is bij de dame thuis maar keus genoeg..ik heb er onmiddellijk ook een avondjurk gekocht en suitekleedje voor mijn dochter.. Je moet er niet zijn voor luxe begeleiding ttz geen champagne en al die toestanden.. Reden waarom zo goedkoop is is omdat ze maar 1 maat heeft in de jurken...ofwel past de jurk ofwel niet..je kan zeker uitleggen maar dat moet jezelf verzorgen..dat was voor mij geen probleemIk heb voor haar gekozen omdat ik graag een mooie jurk wou en toch geen duizenden euro's daar wil aan geven vooral omdat je nadien de jurk niet meer aandoet..Volgens mij koopt ze laatste stuks op van grote modehuizen...Ik heb een jurk gekocht van demitrios... Ik vond mijn goesting niet in de collectie 2016 die online kan worden gezien bij vele modehuizen..Als je nog vragen hebt, stel ze maar hoor..MvgAnn
Heb er het kleedje voor onze dochter gekocht, ook tot daar gereden (wel een eindje), omdat ik wou passen. Was ook nodig want het kleedje was een 116 terwijl ze normaal maat 128 heeft.Ik had mijn jurk al, anders had ik ook zeker daar gekeken!Ook bijhorende bolero en schoentjes gekocht, in totaal denk ik +- 170 euro.Verschrikkelijk veel complimentjes gekregen!