Terug naar overzicht
Misschien een idee voor na jullie kus als man en vrouw: de kindjes ook een kus/knuffel geven?
Ik weet niet hoe oud je jongens zijn Veronique - maar 1 van de tofste zaken dat ik al gezien heb tijdens de reportages dat we gemaakt zijn - is dat de kinderen van een koppel een armbandje kregen.Na het zegenen van de ringen - werden de armbandjes gezegend en werden dan door de ouders aan de handjes van hun kinderen gedaan. Was een heel leuk & emotioneel moment.Ook het brengen van de ringen kan een onderdeel zijn waar jullie iets mee kunnen doen.
Hoi Véronique,mag ik je vragen hoe die kinderakte er uit ziet? Ik zou dat ook wel een leuk idee vinden voor onze meisjes! En hebben jullie dit dan al aan de burgelijke stand gevraagd?Bedankt voor je feedback! :-) Hier geven ze elkaar ook een ring, maar het zijn natuurlijk meisjes... :-)
Hoi Véronique,
mag ik je vragen hoe die kinderakte er uit ziet?
Ik zou dat ook wel een leuk idee vinden voor onze meisjes! En hebben jullie dit dan al aan de burgelijke stand gevraagd?
Bedankt voor je feedback! :-)
Hier geven ze elkaar ook een ring, maar het zijn natuurlijk meisjes... :-)
voorbeeld van een kinderakte ! :)http://www.pinterest.com/pin/256705247481649818/ ik heb bij ons op de burgerlijke stand al geïnformeerd naar de mogelijkheden hierrond, en bij ons zou het geen probleem zijn. De ambtenaar en de bediende zullen de kinderen dan aanschouwen als fictieve getuigen.
Onze kids (toen 1j, 3j en 5j) hebben ook een trouwring gekregen ! Echt super schattig en onze namen en datum staat er zelfs in. We hebben heel veel "oooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh's" gehoord :-)
Bedankt Nele!!! Direct toegevoegd op mijn geheim bord: TROUW :-) haha
ik overweeg toch ook wel om onze dochters (dan 6 en 13) iets te geven. Heb al een mooie ketting gezien met het teken van "oneindigheid", maar ik ben nog niet helemaal zeker. Een ring zijn ze zo snel ontgroeit denk ik, maar is symbolisch misschien wel mooier dan een ketting of armbandje... Iemand ervaring mee of tips?
Beste Nele,ja, je hebt misschien wel gelijk. Ook al is het wel een ring die wat kan aangepast worden... En wie weet vinden ze tegen dat ze 10 jaar zijn (ze zijn dan 7 en 3), het niet leuk om een juweel aan te doen die gelinkt is aan het huwelijk van mama en papa. Met pubers weet je nooit Ze krijgen sowieso ook elk dezelfde armband als mij om aan te doen. Maar dat krijgen ze 's ochtends bij het aankleden al. Zodat ze die dan al aanhebben. Het is een armband met een vermeldingen naar dochter en mama...Groetjes,Sjoeke
Beste Nele,
ja, je hebt misschien wel gelijk. Ook al is het wel een ring die wat kan aangepast worden... En wie weet vinden ze tegen dat ze 10 jaar zijn (ze zijn dan 7 en 3), het niet leuk om een juweel aan te doen die gelinkt is aan het huwelijk van mama en papa. Met pubers weet je nooit
Ze krijgen sowieso ook elk dezelfde armband als mij om aan te doen. Maar dat krijgen ze 's ochtends bij het aankleden al. Zodat ze die dan al aanhebben. Het is een armband met een vermeldingen naar dochter en mama...
Groetjes,Sjoeke
Hey Sjoeke, als je eens een link van die armbandjes kan sturen? :)
Goh Nele, moest ik die via internet gekocht hebben, deed ik dat onmiddellijk, maar ik heb die op een marktje (zo'n brokantemarktje precies) gekocht op 'den bots'... Ik vond het direct superschattig en het is met een roze accentje, waardoor ik helemaal verkocht was. (Roze is mijn lievelingskleur en ook ons accentje tijdens den trouw...)Het zijn eigenlijk een simpel parelarmbandjes, met ertussen een bedeltje in de vorm van een hartje, en in dat hartje staat dan een tekstje...SORRY!
Goh Nele, moest ik die via internet gekocht hebben, deed ik dat onmiddellijk, maar ik heb die op een marktje (zo'n brokantemarktje precies) gekocht op 'den bots'... Ik vond het direct superschattig en het is met een roze accentje, waardoor ik helemaal verkocht was. (Roze is mijn lievelingskleur en ook ons accentje tijdens den trouw...)
Het zijn eigenlijk een simpel parelarmbandjes, met ertussen een bedeltje in de vorm van een hartje, en in dat hartje staat dan een tekstje...
SORRY!
Alhoewel ik deze nu wel vind: en er toch wel wat dingen tussenstaan die er op lijken Ook kettingetjes! http://www.kayasieraden.nl/nl/mom-me/mom-me-armbanden/
Alhoewel ik deze nu wel vind: en er toch wel wat dingen tussenstaan die er op lijken
Ook kettingetjes!
http://www.kayasieraden.nl/nl/mom-me/mom-me-armbanden/
op "den bots" kom je altijd de beste dingen tegen! ;)Merciekes voor de site, ik ga het zeker eens verder bekijken!
bij vrienden van ons waren het ook 2 jongens 5jaar (tweeling) en hun trouwdag viel op hun verjaardag en omwille van deze speciale dag hadden ze elk een vriendinnetje mee uit de klas (de ouders van de meisjes waren vrienden van de trouwers) hadden een ring voor de meisjes gekocht en een mooi kleedje en de jongens kregen ook een ring dus net zoals echt zo was dit ook een beetje hun dag .Nadien hebben ze heel wat leuke reacties gekregen in klas . voor de ringetjes zijn de ouders naar de claire's geweest in het shoppingcentrum vlakbij . en ook zijn ze voordien allemaal samen de voorbereidingen gaan doen al bij al was dit een heugelijke toffe dag voor de jongenswens jullie alvast een dikke proficiat en hoop voor jullie op een leuke samen trouw dag