Terug naar overzicht
Hallo allemaal, voorbeeldboekjes mogen ook naar mij gemaild worden, ben hier ook naar op zoek en zoektocht vlot niet echt. Alvast dikke merci! kimvanbaelen@yahoo.com
Hoi Bruidjes-to-be,Ook ik zou graag wat voorbeeldjes hebben, dus je mag ze altijd ook naar mij sturen.Alvast bedankt!!lindyvanhees@hotmail.com
Hey iedereen,Naar mij mogen jullie dit ook altijd mailen, want ik heb ook totaal geen idee hoe daaraan te beginnen :-(Al bedankt!debbie_laureys@hotmail.com
Hoi,Ik ben gaan kijken online hoe een misviering in elkaar steekt. Ik ben gelovig, mijn vriend niet. Dit is ons tweede huwelijk. Voor mij was het belangrijk om mijn geloof erbij te betrekken, maar op een manier dat mijn vriend zich er ook goed bij voelt. Er is geen eucharistiemoment. We werken wel met een bevriende pastorale werker, maar die doet ook vrijzinnige vieringen, dus er is een gezond evenwicht. In onze viering heb ik een speech van mijn en zijn beste vriend(in) over wie wij zijn, een bezinningsmoment rond vergevingsgezindheid, een bezinningstekst over liefde en één met een knipoog naar mijn geloof( tekst voetstappen in t zand), de zelfgeschreven trouwbeloftes, de ringen, een momentje om mensen te bedanken en herinneren en zoonlief eindigt met een speech en afscheidstekst. Alles wordt aaneengebreid door de pastorale werker en afgewisseld met liedjes.Groetjes,Inge