TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stephanie
14-8-2015
|
10-1-2015 19:40:49
Sorry voor typfouten maar touchscreen is nieuw voor mij haha. Mijn sleep is dus 80 cm en kleed kost nog geen 1000 met retouches.
|
|
Nele
15-5-2015
|
10-1-2015 20:11:34
Leuk dat je uiteindelijk dé jurk hebt gevonden Stephanie !
|
|
Tessa
1-10-2016
|
11-1-2015 7:55:39
Leuk te horen! Ben zelf van zin om bij Youniek te gaan en kijk er al naar uit. groetjes
|
|
stephanie
14-8-2015
|
11-1-2015 9:21:50
Ik kan deze winkel alleen maar aanraden echt waar. Ik weet natuurlijk nog niet hoe de afwerking zal zijn en hoe het eerste pas moment zal zijn maar ik vond het nu al de kilometers waard. Veel succes bij het passen, ik ben zeker dat je er je jurk zult vinden xxx
|
|
silke
11-9-2015
|
11-1-2015 17:04:00
Hey stephanie, wat zijn de gangbare prijzen bij Youniek. Klopt het dat je daar ook beterkoop jurken kan vinden? Is er veel keuze? Groetjes silke Super fijn dat je uw kleed gevonden hebt:) Ik ga 31 januari passen..
|
|
Cindy
15-5-2015
|
11-1-2015 17:55:25
Ik ben tot nu toe ook super tevreden over Youniek! En inderdaad zoals je schrijft Stephanie voor die man is niets teveel he! Ik ben er al terug geweest toen mijn kleed binnen was en nu moet ik nog tweemaal terug voor te verkorten ( had normaal goed moeten zijn want had al bij het uitkiezen mijn schoenen bij! ) en keer erna voor te versmallen. Doen ze blijkbaar niet samen! Mijn kleed kwam op 750 eur. Silke je moet daar tussen de 500 en 800 eur rekenen....goedkoper kan er ook.
|
|
Elena
29-8-2015
|
11-1-2015 20:09:16
Ik ken dat gevoel! Heb ondertussen veel winkels gedaan (7), veel kleedjes gepast en er waren veel mooie kleedjes, maar... er is altijd een maar. Na veel positieve reacties hier op forum toch overwogen om naar Youniek te gaan. Ik was in de buurt van Antwerpen en dacht om er even naar toe te rijden. Ik had geen afspraak, maar werd toch zeer vriendelijk ontvangen. Er was een bruidje aan het passen, zodra ze klaar was zou ik verder geholpen worden. Zoals hier beschreven wordt, zijn de mensen erg vriendelijk en helpen echt om je droomjurk te vinden .Doen zeer veel moeite! Ik heb minstens twee kleedjes nodig, eentje voor de burgelijke trouw (vindt plaats in mei) en eentje in augustus voor ons feest. In outlet heb ik een prachtig kleed gekocht voor de burgelijke trouw. Was € 729 en nu € 399. En kleedje voor de trouw zelf had ik gevonden, maar vond dat er te weinig pareltjes waren en ik wil een langere sleep. Geen probleem!! Het zal volledig aan mijn wens worden aangepast! Fantastisch!! Ben blij dat je je droomkleed gevonden hebt Stephanie!
|
|
Dunia
22-8-2015
|
12-1-2015 8:07:51
Een hele dikke proficiat met de jurk!! Ik kan het gevoel enkel beamen. Na een heel negatieve ervaring in een bruidswinkel besloot ik ook gewoon naar Youniek te rijden. En dat noem ik pas service, een super ontvangst, je mag zoveel kleedjes passen als je maar wil. Niets is hen te veel. Ik was al een hele tijd op zoek naar een birdcage sluier, en had een afbeelding van hoe ik die wou, maar vond hem maar niet.... Bij youniek gaan ze deze gewoon maken. Een echte aanrader!! Wij gaan ook voor de hubby zijn pak naar daar. Gewoon super!
|
|
stephanie
14-8-2015
|
12-1-2015 10:35:29
Ik krijg kippevel bij het lezen dat er zoveel hun kleed daar vinden. Hun vriendelijkheid, en service daarvoor alleen moet je al eens naar daar gaan. Silke, hun maximun plafond is nu rond 900€, kleedjes boven dit bedrag bestaan daar niet. Ze kunnen echt alles, maken ook kledij op maat. Mijn schoonzus die in de suite loopt heeft een maatje meer en had een prachtig kleedje in boekje gezien en die kunnen ze daar gewoon namaken voor 400€ ofzo dacht ik. Elk kleed kan je aanpassen zoals je zelf wilt in kan je 70verschillende kleuren bestellen als ik mij niet vergis. Tis echt fantastisch wat die mensen daar verwezelijken. Ik zou niet twijfelen silke en gewoon een afspraak maken. Het is echt de moeite waard en baat het niet dan schaadt het niet. Veel succes lieverd, laat ons weten hoe het passen verlopen is de 31ste !
|
|
silke
11-9-2015
|
12-1-2015 18:55:47
Nu heb ik nog meer zin om al te gaan passen:):) Mijn moeder zegt zo; zoude ze die kleedjes dan ook niet gewoon via alieexpress of dergelijke bestellen? Want hoe kunnen ze anders de prijzen zo laag houden.. Het zijn natuurlijk geen merkjurken wat het al een stuk beterkoop zal maken he. Uiteindelijk wil iedereen een mooi kleed en liefst niet te duur denk ik dan. Ik wil me dus voorlopig nog niet laten verleiden in een sjiekere bruidsboetiek want daar weet je gewoon dat de prijzen dik boven de 1000 euro gaan uitkomen. Op zich vind ik 900 euro al echt duur voor n kleed, waarschijnlijk omdat ik nog geen kleed naar mijn goesting heb aangehad, dit verandert misschien wel als ik MIJN jurk vind:) Het kost allemaal al zo veel, vandaar dat ik dit kledingbudget toch een beetje wil beperken.
groetjes silke
|
|
tanja
28-5-2016
|
25-2-2015 21:28:44
Hallo iedereen,
Ik heb begrepen dat de dame van Youniek van Chinese afkomst is en dat de kledij in China gemaakt wordt door haar familie. Ik ga er zeker ook naartoe als de tijd rijp is om aan mijn zoektocht te beginnen. Na het lezen van bovenstaande, kijk ik er al echt naar uit!
grtjes Tanja
|
|
stephanie
14-8-2015
|
22-3-2015 15:08:40
Zeker doen Tanja, De dame is inderdaad van chinese afkomst. Voor mij maakt dat niet uit van waar mijn kleed komt, ik weet dat er veel bruidjes zijn die dromen van een linea rafaelli of een ladybird. Maar ik heb niet zoveel geld over voor een kleed die ik 1x aandoe en hier heeft Youniek mij enorm bij geholpen. binnenkort moet ik gaan passen, ik hou jullie op de hoogte !
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|