Terug naar overzicht
De zaal zelf is heel mooi, maar het eten is jammer genoeg niet zo lekker.
Oej, ben je zelf ook naar een trouwfeest geweest? Bedankt voor je reactie !
Het is nogal prijzig en zeker als je dan hoort dat het eigenlijk niet in het kasteel is dat je trouwt maar wel in het gebouw er naast.Als je op zaterdag je feest wil geven moet je met minimum 150 personen zijn, als je bijv maar met 110 bent, dan moet je die personen gewoon bijbetalen. Andere dagen kan je wel met minder een feest houden.We zijn er langsgeweest toen ze de zaal aan het kuisen waren en de bazin begon tegen ons te klagen dat ze aan sommige feesten toch echt veel opkuis hebben etc. Beetje een raar gesprek en we hadden er niet echt een goed gevoel bij.
Het is nogal prijzig en zeker als je dan hoort dat het eigenlijk niet in het kasteel is dat je trouwt maar wel in het gebouw er naast.
Als je op zaterdag je feest wil geven moet je met minimum 150 personen zijn, als je bijv maar met 110 bent, dan moet je die personen gewoon bijbetalen. Andere dagen kan je wel met minder een feest houden.
We zijn er langsgeweest toen ze de zaal aan het kuisen waren en de bazin begon tegen ons te klagen dat ze aan sommige feesten toch echt veel opkuis hebben etc. Beetje een raar gesprek en we hadden er niet echt een goed gevoel bij.
Oei, wij gaan er zaterdag info gaan vragen voor ons trouwfeest... We komen maar aan 80 personen... En wij willen sowieso op een zaterdag trouwen.... Dan moeten wij voor 70 personen extra betalen!? Raar??
Ik ben van Lebbeke en zijn daar overplaatst gaan eten met het werk voor de nieuwjaarsfeest.Dit begon bijvoorbeeld met een receptie. Maar niemand kreeg drank voor hij aan tafel ging zitten... Echt niet leuk voor een receptie! Ik had precies het gevoel Dat ze met kinderen bezig waren!Voorgerecht was ok, maar hoofdgerecht een ramp. Het vlees was gewoon niet te eten!Dessert was ne moellieux, maar deze liep niet. En eerlijk ik vind die van Delhaize beter...Ik geloof wel dat er in sommige gevallen het feest wel kan doorgaan in het Kasteel, maar hoe of wat weet ik niet.Eerlijk? Ik zou mijn afspraak annuleren. Het kost allemaal zoveel geld al en als het dan nog niet goed is is het zeker erg!
Sorry voor mijn foutjes, precies wat snel getypt. Beter eens herlezen de volgende keer :-)
oej, jij wij zijn met een kleine 200 personen. receptie in kasteel, eten in oranjerie .. Jammer van het eten, ik vond de zaal niet lelijk! Bedankt voor de reacties ? Enige andere voorstellen in oost-vlaanderen ?