Terug naar overzicht
ik had vacatures. zal morgen via de laptop ze plaatsen
heb ze juist naar je mail verstuurd :-)veel plezier ermee. wij kregen er leuke reacties op.
heb u ook net een mailtje gestuurd
Ook hier graag een voorbeeld vacaturebrendaverheyden@hotmail.com
Naar mij mag je de voorbeeldjes ook doorsturen :-) hoe gaat dit dan juist in zijn werk?debbie_laureys@hotmail.com
Kun je ze naar mij ook sturen? carla_ceulemans1@hotmail.comMerciekes
Debbie, Carla,Ik heb ze naar jullie doorgemaild :-)
Firma Debonnez –Nelissen Is op zoek naar “Getuige” 1 getuige voor afdeling bruidegom, contact persoon Bjorn Functieomschrijving Tijdens het burgerlijk huwelijk van Bjorn en Petra op 17 juli 2015 zal er nog 1 getuige nodig zijn. Als getuige zult u de huwelijksceremonie (ongeveer 30 minuten)moeten blijven volgen, Vervolgens een duidelijk leesbare handtekening zetten daarna dient u beschikbaar te zijn voor de foto’s met het bruidspaar. Functie-eisen -ruime kennis van het koppel -stressbestendig -secuur -goede uitstraling -in bezit zijn van een mooie handtekening Ons aanbod -een verantwoordelijke baan waar mee u als eerst uw stempel kunt drukken op het nieuwe huwelijk. -uiteraard bieden wij marktconforme arbeidsvoorwaarden waarbij wij streven naar een brede balans tussen werk en privé en krijgt u de dag vergoed door u andere werkgever Datum 17 juli 2015 Locatie Kasteel Alden Biesen, Kasteelstraat 6, 3740 Bilzen . Solliciteren? U kunt niet meer reageren op de vacature getuige De getuige is reeds gekozen
Firma Debonnez –Nelissen
Is op zoek naar
“Getuige”
1 getuige voor afdeling bruidegom, contact persoon Bjorn
Functieomschrijving
Tijdens het burgerlijk huwelijk van Bjorn en Petra op 17 juli 2015 zal er nog 1 getuige nodig zijn.
Als getuige zult u de huwelijksceremonie (ongeveer 30 minuten)moeten blijven volgen, Vervolgens een duidelijk leesbare handtekening zetten daarna dient u beschikbaar te zijn voor de foto’s met het bruidspaar.
Functie-eisen
-ruime kennis van het koppel
-stressbestendig
-secuur
-goede uitstraling
-in bezit zijn van een mooie handtekening
Ons aanbod
-een verantwoordelijke baan waar mee u als eerst uw stempel kunt drukken op het nieuwe huwelijk.
-uiteraard bieden wij marktconforme arbeidsvoorwaarden waarbij wij streven naar een brede balans tussen werk en privé en krijgt u de dag vergoed door u andere werkgever
Datum
17 juli 2015
Kasteel Alden Biesen, Kasteelstraat 6, 3740 Bilzen
.
Solliciteren?
U kunt niet meer reageren op de vacature getuige De getuige is reeds gekozen
daaronder hadden we een foto van de getuige gezet en dit is dan een beetje aangepast naar mijn getuige