Terug naar overzicht
Wij wonen tussen lokeren en Gent en zoeken nog een feestzaal voor ons huwelijk. We houden van strak, maar gezellig. Receptie ongeveer 100 pers, avondfeest 70 pers + 30 tal voor dessert. We zouden voor walking dinner gaan. Graag bij mooi weer de receptie buiten. Mag ook zaal zonder vaste traiteur zijn.
We hebben al een paar ideeën, maar tips zijn meer dan welkom.
We dachten reeds aan:
Brebonna Kallo
Koesthuis Tuinen van Beervelde met de Feestarchitect
Hof ten Bosse Deinze
Hoi ellen, van waar ben je? Wij wonen in beervelde, feest gaat door in tpauwkenshof in destelbergen.
Wij zijn van Wachtebeke. Wil max 30 min rijden tot aan de feestzaal. Heb zonet nog op hun site zitten kijken! Ziet er goed uit!
Wij hebben Hof Ten Bosse gekozen in Heusden-Destelbergen.Mooie zaal en prachtige tuin met zwembad!Ook heel betaalbaar, veel keuze en alles qua drank en menukeuze is bespreekbaar!
Meersdael zou ook goed zijn, ken wel geen vwn qua catering. Rooselaer in lochristi, is dan via feestarchitect - misschien mag j ook eigen catering voorzien. Veel succes met de voorbereidingen.
Wij hebben lang getwijfeld tussen: Hof ten Bossche (Heusden) en Salons Caipirinha (Merelbeke), uiteindelijk zijn wij voor de Merelbeke gegaan omdat dit dicht bij het Holiday Inn hotel is en we een reeks familieleden hebben die graag in de buurt wilden overnachten.Wat is dus wil zeggen Hof ten Bossche lijkt mij een goede en betaalbare feestzaal, en deze ligt toch wel in die rechting!
Hoi,wij trouwen in Tybeert in Daknam, heb er een supergevoel bij! Succes!
Tybeert is inderdaad een prachtige zaal, maar voor ons net iets te prijzig aangezien we ongeveer 120 genodigden hebben. We wilden niet over de €100 p.p. gaan. Bij Hof Ten Bosse zitten we aan €83,5p.p., heel betaalbaar dus 😊
Inderdaad Marisa, en ik ben al een aantal keer als gast mogen gaan naar Ten Bosse en steeds goed gegeten :-)Ook de trouwers waren altijd heel positief.
Inderdaad Marisa, en ik ben al een aantal keer als gast mogen gaan naar Ten Bosse en steeds goed gegeten :-)
Ook de trouwers waren altijd heel positief.
Thx allemaal! Er zijn zoveel keuzes... Voorlopig een afspr met Bretons en ten bosse. Dan zien we ev verder.
Voor degene die spreken over Ten Bosse, hebben jullie het dan over kasteel Ten Bosse in Deinze? Ik volg mee...
Nee Steffi, hier ging het over Hof Ten Bosse in Heusden/Laarne.