Terug naar overzicht
Wij zijn gisteren naar de huwelijksbeurs geweest in Gent en we denken toch zeker een bezoek te brengen aan Het bruidsparadijs in Merksem, we hebben een catalogus meegekregen en ze hebben echt heel veel keuze en prachtige trouwkleden!Farh Love uit Zwijndrecht leek ons ook interessant, zij bieden een all in formule aan, voor €1450 krijg je:-bruidsjurk nieuwe collectie naar keuze-haarparels of haarkristal (8stuks)-halsketting naar keuze-bijhorende oorbellen-aangepaste bruids-BH-bijhorende slip, tanga of hipster-kousenband-bruidsschoenen naar keuze-bridal sweet hearts (wat dat ook moge zijn haha)-proefkapsel bruid-proef make-up
Farah Love bedoelde ik 😊
Oei, ik ben al van gedacht veranderd, net ongelofelijk veel slechte reacties gelezen hier op het forum over Farah Love 😳
Mijn jurk kwam van la tiara (antwerpen centrum) hij was zeer betaalbaar (lees < 1000 euro), super service gekregen en zeer vriendelijke dames!!! ik had eigenlijk budget tot 1500 en heb uit heel veel kunnen kiezen, had blijkbaar geen al te dure smaak!In het bruidsparadijs was ik ook geweest, ik vond dat nogal oubollig en opdringerig maar is wel al even geleden natuurlijk, kan al gerenoveerd zijn.
Mijn jurk kwam van la tiara (antwerpen centrum) hij was zeer betaalbaar (lees < 1000 euro), super service gekregen en zeer vriendelijke dames!!! ik had eigenlijk budget tot 1500 en heb uit heel veel kunnen kiezen, had blijkbaar geen al te dure smaak!
In het bruidsparadijs was ik ook geweest, ik vond dat nogal oubollig en opdringerig maar is wel al even geleden natuurlijk, kan al gerenoveerd zijn.
Mijn jurk komt van Koonings (NL) Je hebt in Antwerpen nog Jagré, Le Chapeau en JPC Collection
Mijn jurk komt van Youniek in Turnhout!
Ik heb mijn jurk bij JPC Collection gevonden. Super vriendelijke service!