Terug naar overzicht
Ikzelf had hetzelfde probleem.Uiteindelijk bij Youniek in Turnhout een kleedje op maat laten maken; eigen ontwerp; 750 euro. Groetjes
Ik ken dat!!Ben 7 winkels binnen geweest. Zo veel gepast, hele internet afgezocht naar het juiste plaatje. Kleedjes passen was in het begin leuk, maar als je drie wenkels gedaan hebt en je vindt je "goesting" niet, gaat de enthousiasme stilaan over.Ben in Youniek geweest heb daar ook enkele kleedjes gepast. Ik zei tegen de verkoopster: de bovenkant is leuk, maar ik wil bandjes, de onderkant wil ik van organza en met een langere sleep en meer steentjes. Haar antwoord: Geen porbleem!! Jouw jurk wordt volledig naar jouw wens gemaakt! Eindelijk, de jurk zoals ik mijn hoofd heb kan gemaakt worden.Ga zeker daar eens lang, neem best paar foto's mee van hoe je je kleed wilt en ze zal je zeker helpen! Maak wel best een afspraak.groetjes
Hier ook bij Youniek geweest... SUPER SERVICE, alles kan en alles mag !En waar heb ik mij op gebaseerd ? op mijn gevoel, toen ik mijn kleed gevonden had voelde ik dat.Ik ben er zeker van dat je ook je kleedje zal vinden xveeeeel succes !!! tkomt echt wel goed
dank je voor de lieve reacties zal eens gaan kijken naar youniek heeft iemand toevallig adres?en is het nog mogelijk om de jurk dan op tijd te hebben tegen 10 juli?mvg steffi
Youniek zit in de Paterstraat in Turnhout.Hebben ook website.Normaal 12-13 weken voor een trouwjurk....Gewoon even langsgaan.Succes!