Terug naar overzicht
Wij vroegen ons verschillende getuigen op 3 manieren:- mijn beste vriendinnen: via een brief met herinneringen van vroeger. Werd aangetekende verzonden dus was een verrassing- mijn broer en beste vriend: via filmpje gemaakt met onze dochters- schoonbroer/zus: via 'wanted' foto met onze kids.
Ik heb een 'aanzoek' gedaan aan mijn getuigen (zijn zus, mijn zus en mijn beste vriendin) om te vragen of zij onze getuige willen zijn. Ik had zelf een doosjes versierd met daarop 'wil jij mijn getuige zijn' en vanbinnen natuurlijk een ring dan :) In de Hema heb ik alle spulletjes daarvoor gevonden (behalve de ring)..
via een vacature
Hier ook via een vacature en daarbij een fles martini brut met daarop 'wil je mijn getuige zijn?' (zelf gemaakt)
ik heb ook een mooie brief gemaakt met herinneringen en de reden waarom ik wil dat zij mijn getuigen zijn. Daarnaast had ik een ringdoosje gekocht, en daarin had ik zelf een ring gemaakt met het scrabble blokje 'G' van getuige. Ze waren daar zeer content mee ;)
vermits onze getuigen "bijna verslaafd" zijn aan Nutella. Hebben we ze een grote pot Nutella gegevens en zelf het etiket aangepast met "Wil je mijn getuige zijn?"
nog iemand ideetjes want zit namelijk met het probleem dat ik absoluut niet weet hoe het te vragen en aan wie ?