Terug naar overzicht
Mijn ladybird incl vestje koste +/- 1500 euro
pronovias zit tussen de 1400 - 4000 euro
Je hebt jurken van 200 tot 20 000 euro... Ik zelf heb een demetrios en heb hem 2200 betaald. Ik heb nog andere jurken gepast en die zaten allemaal tussen de 1000 en de 1500.
Mijn ladybird 1300. Deze was wel met korting omdat het opendeur was bij de bruidswinkel. Zonder korting 1500 euro basisprijs.In mijn prijs zitten nog geen aanpassingen die ze moeten doen aan de lengte enzo.veel succes met de zoektocht!
Mijn pronovias is 1999€,zonder verstellingskosten
hier idd als bij inge hier bovengrtjes sofie
hier idd als bij inge hier boven
grtjes sofie
mijn jurk demertrois was 2200 euro
Mijn jurk van pronovias was 1900€ zonder verstillingskosten maar die is enorm sober, hoe meer kant hoe duurder. ik denk wel dat marylise goedkoper is dan Pronoviassucces!
Mijn jurk van pronovias was 1900€ zonder verstillingskosten maar die is enorm sober, hoe meer kant hoe duurder. ik denk wel dat marylise goedkoper is dan Pronovias
succes!
Mijn pronovias was 2115€
Hey Virginie,mijn kleed is ook van Atelier Pronovias & kostte €1.800, op zich vond ik dit nog "ok".Ik ben wel hard geschrokken van de prijs van mijn sleep, er zit wel veel kant aan maar deze kwam neer op €600 of €700 (weet het niet exact meer vanbuiten).Weet niet of jij dat zou willen maar daar moet je mss ook wel rekening mee houden :)