Terug naar overzicht
Mijn verlovingsring is van aurodesign en was ook vrij rap gewoon terug blinkend. Maar dat is omdat er geen reliëf in de ring zit. Kan je gewoon laten oppoetsen en terug mat laten maken..... Liefs Caroline
sowieso wordt een matte ring glanzend. Dat gebeurd door wrijving.Als je hem persé mat wilt houden, moet je af en toe terug naar de juwelier.
hey inge,wij hebben onze trouwringen besteld bij fede di orode service is daar optimaal,onze ringen worden zelfs thuis geleverd, wat nogal dikwijls voor valt als er nogal wat kilometers tussen zitten wij zijn van aalst.dus opkuisen zal ook wel geen probleem zijn, het is echt is de moeite om een kijkje te gaan nemen.Grtjes sofie
hey inge,
wij hebben onze trouwringen besteld bij fede di oro
de service is daar optimaal,onze ringen worden zelfs thuis geleverd, wat nogal dikwijls voor valt als er nogal wat kilometers tussen zitten wij zijn van aalst.
dus opkuisen zal ook wel geen probleem zijn, het is echt is de moeite om een kijkje te gaan nemen.
Grtjes sofie
Ik had begrepen dat alle gouden ringen buiten natuurlijk wit en geel goud elk jaar dient gepoetst te worden omdat ze behandeld zijn om witter of matter te worden. Dat zou jaarlijks zo'n 20euro kosten hebben ze ons bij fede di oro gezegd. Dat is 1 vd redenen waarom wij natuurlijk wit goud gekozen hebben.Ik ken 2 koppels wiens ringen van fede di oro komen en zij zijn zelfs na 2 jaar tevreden over de kwaliteit.
onze ringen komen van Fede di Oro. we hebben de ringen met 'krasjes' in. Ik weet niet meer precies hoe het heet (ijsstructuur?), het is niet gewoon mat, maar de ringen zijn wel degelijk mat, en na bijna drie jaar zijn ze dat nog steeds. Nog nooit behandeld overigens. Mijn verlovingsring is overigens al bijna twaalf jaar oud en ook nog steeds mat, zonder enige behandeling tussendoor (die komt wel van een andere juwelier).