Nu Online
Momenteel zijn er 408 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di Oro kwaliteit?

12-1-2015 21:22:29
Dag medebruidjes!

Is er iemand die ervaring heeft met ringen van Fede di Oro?
Wij zien namelijk graag matte ringen, maar we willen natuurlijk niet het mat meteen glad wordt na enkele maanden/jaren.

Ik heb een vriendin die een matte ring van AuroDesign heeft, en deze ring is na anderhalf jaar huwelijk reeds volledig glad met krassen in. Het is echt niet mooi meer en dit vind ik zonde van het geld en uiteraard zeer spijtig ook.
Daarom zoek ik een merk dat hopelijk beter van kwaliteit is.

Ervaringen zijn welkom!
Alvast bedankt
Groetjes

Inge
22-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1819

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik12-1-2015 21:25:47

Mijn verlovingsring is van aurodesign en was ook vrij rap gewoon terug blinkend. Maar dat is omdat er geen reliëf in de ring zit. Kan je gewoon laten oppoetsen en terug mat laten maken.....
Liefs Caroline

Jolien
5-9-2015
 Meld misbruik12-1-2015 21:57:36

sowieso wordt een matte ring glanzend. Dat gebeurd door wrijving.
Als je hem persé mat wilt houden, moet je af en toe terug naar de juwelier.

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik12-1-2015 23:12:57

hey inge,

wij hebben onze trouwringen besteld bij fede di oro

de service is daar optimaal,onze ringen worden zelfs thuis geleverd, wat nogal dikwijls voor valt als er nogal wat kilometers tussen zitten wij zijn van aalst.

dus opkuisen zal ook wel geen probleem zijn, het is echt is de moeite om een kijkje te gaan nemen.

Grtjes sofie

Astrid
18-4-2015
 Meld misbruik13-1-2015 7:03:56

Ik had begrepen dat alle gouden ringen buiten natuurlijk wit en geel goud elk jaar dient gepoetst te worden omdat ze behandeld zijn om witter of matter te worden. Dat zou jaarlijks zo'n 20euro kosten hebben ze ons bij fede di oro gezegd. Dat is 1 vd redenen waarom wij natuurlijk wit goud gekozen hebben.
Ik ken 2 koppels wiens ringen van fede di oro komen en zij zijn zelfs na 2 jaar tevreden over de kwaliteit.

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik13-1-2015 12:42:22

onze ringen komen van Fede di Oro. we hebben de ringen met 'krasjes' in. Ik weet niet meer precies hoe het heet (ijsstructuur?), het is niet gewoon mat, maar de ringen zijn wel degelijk mat, en na bijna drie jaar zijn ze dat nog steeds. Nog nooit behandeld overigens. Mijn verlovingsring is overigens al bijna twaalf jaar oud en ook nog steeds mat, zonder enige behandeling tussendoor (die komt wel van een andere juwelier).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...