Terug naar overzicht
Je zou bijvoorbeeld kunnen een grote boom maken, waar je eerst de namen van de bloemen inhangt (die de tafels representeren), en rond de namen van de bloemen hang je dan de namen van je gasten. Alles in 1 boompje. En dat boompje zet je ergens vooraan in de zaal zodat de gasten een overzicht hebben over de zaal.Dan kan je op de tafels apart nog altijd een kleiner boompje zetten met de namen nog eens bij.Om er nog meer structuur in te steken zou je onder de naam van de bloem die je in de grote boom hangt, nog een onderverdeling kunnen maken; bijvoorbeeld: Vergeet-me-nietje: Vrienden / Madeliefje: Familie /...Zo kunnen ze heel snel hun tafel wel vinden denk ik ;)Succes met je thema!PS. Dit is een website waarop je de symbolische betekenis van bloemen kan vinden, altijd fijn dat er een betekenis achter je keuze zit :)http://tomwesteneng.nl/bloemen.html
Eerst en vooral : superleuk thema!!Ik zou misschien op het boompje ook de onderverdeling maken van vrienden/familie bruid/familie bruidegom/collega's.... Zo vinden ze het sneller terug en dan misschien nog alfabetisch in die groepjes...Ik denk dat het dan wel vlot verloopt :-) Succes ermee x