Terug naar overzicht
Indien hij het niet ziet zitten om te dansen met familie en kennissen in de nabijheid, denk ik dat het op een luchthaven of andere locatie met onbekende personen erbij, nog moeilijker zal worden.Nu... eens getrouwd, zal hij ook iets minder aan zichzelf moeten denken, wordt het tijd om toch iets meer rekening met u te houden...toch? ;-)
idd dat dacht ik ook maar de moeilijkheid is dat ik echt niet weet wie ik hiervoor moet contacteren toch het proberen waard niet :)
Haha, fantastisch!Je kan best contact opnemen met de luchthaven en de vliegmaatschappij. Ze gaan je wel doorsturen naar de juiste mensen (verantw. van de veiligheid enzo). Zeker proberen waard!! Succes!!
dank je elena voor de steun zal zeker laten horen hoe de voorbereiding vordert hoop dat het mogelijk is :)
Lijkt me toch dat als je man niet graag danst en/of niet graag in de kijker loopt, dat hij dat ook niet graag zal doen op de luchthaven of in het vliegtuig. Ik zou het idee laten varen persoonlijk, want dansen met iemand die dat eigenlijk tegen zijn zin doet (omdat hij 'rekening met je houdt') is toch niet leuk. Je kan misschien tegen je zin de afwas doen of de vuilbak buiten zetten, omdat het moet gebeuren, maar met twee dansen moet je doen omdat je het allebei leuk vindt!