Dag Bruidjes in spe
Ik weet niet dat bij jullie is gegaan maar wij zijn echte twijfelaars bij het vastleggen van onze feestlocatie's. We hebben wel al besloten dat we 2dagen gaan feesten, kwestie van alles rustig aan te doen en er zelf van te kunnen genieten. Uiteindelijk zijn we verschillende zalen gaan zien en is ons eerste idee nog altijd hetgene wat in onze gedachten was voor ons huwelijk.
Ik denk dat het financieel plaatje daar ook wel iets mee te maken heeft.Want geef toe, het kostenplaatje van een huwelijk is komt duur uit:) zoveel centjes voor 2 dagen.. Denken jullie er ook zo over?
Ik ben echter wel van principe, als je trouwt, doe het dan zoals je wilt met alles erop en deraan,in de mate van het mogelijke he:)
We krijgen deze week nogmaals de offertes binnen van onze locaties en dan moeten we de knoop gewoon doorhakken. Hebben jullie dit gevoel ook gehad?
Ik ben precies zo een beetje een detail bruid:) ik wil de witte stoelen,mooie bloemen,.(pinterest verslaafd) terwijl ik bijna zou vergeten dat een huwelijkfeest daar helemaal niet om draait:) Ne mens kan zich toch een beetje zot laten maken he hihi. Ik ben al heel blij dat ik de man van men dromen gevonden heb..
We hebben ook al contact gehad met de mensen van het huis van de mens voor de ceremonie, heel aangenaam gesprek geweest. Volgende gesprek is in februari.
Het is een hele organisatie zo een huwelijk plannen, ik denk dat ik blij ga zijn als de grote lijnen vastliggen, dan ga ik me geruster voelen en kan ik me concentreren op DIY details.
Ik ben al verschillende keren jurken gaan passen, maar nog niet geslaagd, de 31ste doe ik opnieuw een poging bij Youniek.
Onze planning voorlopig
dag 1 b&b face a face in Bree , ceremonie tijdens tuinfeest met I do BBQ met overnachting
dag 2 beachclub degreez in Roermond, party avondfeest
Iemand toevallig ervarind met deze zalen???
Dag bruidjes,ik ga jullie laten. Nu heb ik het even van me afgezet en alles komt goed :)
Groetjes Silke