Terug naar overzicht
Hey BrendaIk zou dit zeker niet als "loemp" omschrijven, deze busjes worden dezer dagen heel veel als ceremoniewagens gebruikt! Nog een leuke, kleurrijke toets erbij, dit maakt het net origineel en niet te klassiek!! Ik zou het wel weten!GroetjesLenntje
wij hebben zelf een vw kever uit 1972. wordt dit voorjaar gerestaureerd en gebruiken we bij onze trouw☺ ben dus zeker voorstander☺. wordt vaak gebruikt de busjes
Hey Brenda, laat je niet afschrikken door de meningen van anderen, zelfs al zijn het je (schoon)ouders. Jullie moeten het als koppel tof vinden, dat is het allerbelangrijkste! Zo'n busje is trouwens iets wat enorm vaak gebruikt wordt, en een speelse toets brengt. De gebogen vormen zijn overigens niet "loemp", integendeel vind ik persoonlijk. We hebben ons trouwens ook net een kevertje uit 1972 aangeschaft om te gebruiken voor onze trouw ! Super grappig Petra ! :p
Wat ben ik blij om deze reacties te lezen!
Die volkswagenbusjes zijn zeer trendy en in no-time geboekt. Stijlvol en klassiek zijn dus ze zeker niet, maar waarschijnlijk is dit eerder de stijlkeuze van jullie ouders.Hier zie je busjes wel eens passeren.http://www.discovideo.be/portfolio-items/trouwreportage... mvg
tof Nele. wij hebben de onze al een 5 jaartjes. nu is het echt nodig om het tussen te nemen afgelopen zomer kwamen we aan op een treffen en het regende onderweg. ons oudste zoontje had water aan zijn voeten staan. hij wordt wel opnieuw zwart gespoten. vrienden van ons hebben een vw t2 bus een vw kever ovaal en een audi oldtimer. en dan nog andere vrienden een kever van na 72. dat is met dasboard enz. die vind ik al te modern☺.
Oooohhh Nele, ik heb mij zot liggen zoeken achter deze T2 busjes, maar uiteindelijk ben ik toch moeten afwijken van ons idee,omdat ik er gewoon niet genoeg vond (suite telt 35 personen) wat ik heeeeeeel erg jammer vindt want het brengt echt een leuke sfeer met zich mee zo een busje en het levert geweldigde foto's op. Ze zijn dus alles behalve "loemp"
alles behalve "loemp" die busje , uw schoonouders zouden moeten weten wat ze kosten ze zouden direct van gedacht verandere hihi Wij trouwen ook in onze t1 bus en misschien zijn er mensen die ze niet zo mooi vinden, waarvoor alle begrip maar voor ons is dit een echte schat die we koesteren en die we zeker niet willen missen op onze huwelijksdag! succes in alle voorbereiding grtjs
alles behalve "loemp" die busje , uw schoonouders zouden moeten weten wat ze kosten ze zouden direct van gedacht verandere hihi
Wij trouwen ook in onze t1 bus en misschien zijn er mensen die ze niet zo mooi vinden, waarvoor alle begrip maar voor ons is dit een echte schat die we koesteren en die we zeker niet willen missen op onze huwelijksdag! succes in alle voorbereiding grtjs
Het is besteld!!! Ik kijk er naar uit!!
super , is onmogelijk dat je hier spijt zal van krijgen!! :-)
super brenda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heel goed Brenda !! Geniet van jullie super-busje !! :)
is 300 euro voor 3u overdreven voor die busje hurenik vind het een schappelijke prijs! Mijn schoonmoeder daarentegen ..., ze heeft eentje "Morris Minor 1000" gevonden voor 240 euro maar daar kunnen de kindjes dan niet mee.
Brenda, laat je niet zot maken door (schoon)moeders. Die zijn erin getraind om het zogezegd altijd beter te weten. Maar het is jullie dag!! Als jullie het goed vinden, dan IS het goed. NAH. ;-) Je wil niet weten hoeveel commentaar wij al hebben moeten horen over de regelingen op onze dag. Maar wij staan er als koppel helemaal achter, en daar draait het tenslotte om. :)