Nu Online
Momenteel zijn er 442 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Collega's, vrienden

14-1-2015 16:13:09
Hallo

Ik kan er niet meer aan uit en ik weet ook niet wat ik moet doen ...

We trouwen op 29 augustus 2015 om 11u (enkel burgelijk huwelijk) nadien fotoshoot vermoedelijk tot 13u30 terwijl we onze fotoshoot hebben gaan we onze familie in een zaaltje zetten met een kleine receptie (verassingsbroodjes) Daarna gaat onze feest door in een feestzaal met receptie, 3-gangen menu en dessertenbuffet en dit is enkel voor onze familie en onze goede vrienden (+/- 60 personen) vanaf 18u of 19u. Wanneer laat ik collega's en andere vrienden komen? Wat geven we aan hen? Ik vind dat zo moeilijk! Hoe gaan jullie het doen?
Ik dacht ze te laten komen om 14u tot 16u in een zaaltje voor een kleine receptie

Brenda

Brenda
29-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 702

kim
9-7-2016
 Meld misbruik14-1-2015 16:31:55

Wij gaan wss (zijn onze gastenlijst nog aan het maken) diner doen met onze dichte familie ( ouders omas opas tantes nokels neven en nichten) nadien komt al de rest en geven we hen dessertenbuffet word ook de bruidstaart gesneden en het feest uiteraard nadien rond 1 u gaan we nog een frietkraampje laten komen voor de hongerige magen tijdens het dansen, hopelijk haal je hier wat uit
Groetjes

petra
17-7-2015
 Meld misbruik14-1-2015 17:37:29

anders na het diner een dessertbuffet. dat wordt ook vaker gedaan voor collega s

Inge
22-5-2015
 Meld misbruik14-1-2015 18:38:23

Wij nodigen hen uit voor de burgerlijke plechtigheid en aansluitend schenken we een glaasje aan het gemeentehuis.

Tiny
20-6-2015
 Meld misbruik14-1-2015 18:44:55

Wij hebben om 18u bbq met familie en vanaf 21u nodigen we vrienden en collega's uit voor een uitgebreid dessertenbuffet

Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik14-1-2015 22:34:54

Bij ons is het ook zo, eerst burgerlijk huwelijk, nadien kerkelijk. Daarna staat er een tent bij ons thuis voor de familieleden (receptie, broodjes) terwijl wij weg zijn voor de foto's.
Om 17 uur in de feestzaal is het receptie, bbq voor de familie en naaste vrienden en om 21uur komen iets verdere vrienden en collega's. Hiervoor is er een nieuwe receptie, groot dessertenbuffet met pronktaart + kaasschotel en om middernacht wordt er nog eens 2x frietjes rondgedragen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...