Terug naar overzicht
Marisa, ik lees dit bericht nu pas maar ik kan je zeker NOSTALGIC CARS aanraden uit Schellebelle. Superservice en superauto's!!! Wij hadden de buick in fushia en mijn ouders en schoonmoeder hadden de buick in donkergroen. Het was net of ze rechtstreeks uit Cuba kwamen.........Je moet hun site eens checken en anders kan ik je nog altijd een paar foto's doorsturen
Marisa, ik lees dit bericht nu pas maar ik kan je zeker NOSTALGIC CARS aanraden uit Schellebelle. Superservice en superauto's!!! Wij hadden de buick in fushia en mijn ouders en schoonmoeder hadden de buick in donkergroen.
Het was net of ze rechtstreeks uit Cuba kwamen.........Je moet hun site eens checken en anders kan ik je nog altijd een paar foto's doorsturen
Hey Elke,Bedankt voor de info, maar heel toevallig hebbben we dan ook voor Nostalgic Cars gekozen vorige week. Wel wat duur, maar het is de enige firma die ik vond die zo'n auto's verhuurt. Ze zien er inderdaad prachtig uit! We twijfelden tussen de Buick mint en de chevrolet bel air en we hebben uiteindelijk voor de laatste gekozen. Ziet er supermooi uit en dan nog in mijn lievelingskleur turquoize 😊👍.Grtz,Marisa
Ook 2 prachtige auto's !!! Je mag op je 2 oren slapen :-) Ook supervriendelijke chauffeur. Hebben prachtige trouwfoto's met onze auto ( 's)